Iphone 4 jailbreaken. discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Ik heb pas een iphone 4 en wil hem nu gaan jailbreaken en unlocken. ik heb versie 4.2.1/8c148 en 03.10.01. Is hiervoor al een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4 jailbreaken.
Hallo
Ik heb pas een iphone 4 en wil hem nu gaan jailbreaken en unlocken. ik heb versie 4.2.1/8c148 en 03.10.01. Is hiervoor al een jailbreak uit zonder bugs. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Unlock is nog steeds niet mogelijk, dit kan je allemaal opzoeken voordat je het vraagt.
En je kan je device wel jailbreaken met redsn0w maar dan wordt het dan tethered jailbreak, dus elke keer als je toestel uitstaat of moet rebooten dan moet je hem aan de pc hangen en via redsn0w doorstarten. Je hebt precies hetzelfde toestel als mij dus ik weet wel ongeveer wat er op het moment mogelijk is. |
|
|||
|
|||
Okey bedankt voor de informatie. ik heb het geprobeerd om me iphone te jailbreaken. maar na reboot blijft die hangen op het apple logo. Ik wacht wel even op de untetheredjailbreak.
|
|
||||
|
||||
Ja dan blijft hij hangen op het apple logo, dan moet je hem aan je pc hangen en redsn0w opstarten en dan bij redsn0w de optie, just boot tethered right now aanvinken en als je die optie uitvoert kan je toestel weer doorstarten, het is een heel gedoe ik weet het maar ik hoef hem ook niet vaak opnieuw op te starten dus ik heb er weinig hinder van verder.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: iPhone 4 - 4.2.1. jailbreaken | stein-m | Jailbreak | 3 | 16-02-11 21:18 |
iPhone: iPhone 3g Jailbreaken 4.2.1 Try Again! | cheese | Jailbreak | 10 | 09-02-11 22:16 |
iPhone: Iphone 3g 4.2.1 Jailbreaken | pumpeduse | Jailbreak | 2 | 07-02-11 11:12 |
iPhone: 4.2.1 Iphone 3G Jailbreaken | Lamatje | Jailbreak | 5 | 06-12-10 19:20 |
iPhone: Iphone 4 al te jailbreaken ? | GoGo22 | Jailbreak | 1 | 26-06-10 13:38 |
|
|