//

Iphone 4 jailbreaken.

Iphone 4 jailbreaken. discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Ik heb pas een iphone 4 en wil hem nu gaan jailbreaken en unlocken. ik heb versie 4.2.1/8c148 en 03.10.01. Is hiervoor al een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-01-11, 12:47
Clouddead Clouddead is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 0
Standaard Iphone 4 jailbreaken.

Hallo
Ik heb pas een iphone 4 en wil hem nu gaan jailbreaken en unlocken.
ik heb versie 4.2.1/8c148 en 03.10.01. Is hiervoor al een jailbreak uit zonder bugs.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-01-11, 13:01
GwnEtienne's schermafbeelding
GwnEtienne GwnEtienne is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Breda
Berichten: 75
Standaard

Unlock is nog steeds niet mogelijk, dit kan je allemaal opzoeken voordat je het vraagt.
En je kan je device wel jailbreaken met redsn0w maar dan wordt het dan tethered jailbreak, dus elke keer als je toestel uitstaat of moet rebooten dan moet je hem aan de pc hangen en via redsn0w doorstarten.
Je hebt precies hetzelfde toestel als mij dus ik weet wel ongeveer wat er op het moment mogelijk is.
  #3  
Oud 23-01-11, 13:05
Clouddead Clouddead is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 0
Standaard

Okey bedankt voor de informatie. ik heb het geprobeerd om me iphone te jailbreaken. maar na reboot blijft die hangen op het apple logo. Ik wacht wel even op de untetheredjailbreak.
  #4  
Oud 23-01-11, 13:18
GwnEtienne's schermafbeelding
GwnEtienne GwnEtienne is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Breda
Berichten: 75
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Clouddead Bekijk bericht
Okey bedankt voor de informatie. ik heb het geprobeerd om me iphone te jailbreaken. maar na reboot blijft die hangen op het apple logo. Ik wacht wel even op de untetheredjailbreak.
Ja dan blijft hij hangen op het apple logo, dan moet je hem aan je pc hangen en redsn0w opstarten en dan bij redsn0w de optie, just boot tethered right now aanvinken en als je die optie uitvoert kan je toestel weer doorstarten, het is een heel gedoe ik weet het maar ik hoef hem ook niet vaak opnieuw op te starten dus ik heb er weinig hinder van verder.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: iPhone 4 - 4.2.1. jailbreaken stein-m Jailbreak 3 16-02-11 20:18
iPhone: iPhone 3g Jailbreaken 4.2.1 Try Again! cheese Jailbreak 10 09-02-11 21:16
iPhone: Iphone 3g 4.2.1 Jailbreaken pumpeduse Jailbreak 2 07-02-11 10:12
iPhone: 4.2.1 Iphone 3G Jailbreaken Lamatje Jailbreak 5 06-12-10 18:20
iPhone: Iphone 4 al te jailbreaken ? GoGo22 Jailbreak 1 26-06-10 12:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:49.