Jailbreaken Iphone 3g discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Ik heb een iphone gekocht op marktplaats, alleen deze is niet goed gejailbreakt. Kan ik deze uberhaupt nog jailbreaken? want ik weet de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Jailbreaken Iphone 3g
Beste mensen,
Ik heb een iphone gekocht op marktplaats, alleen deze is niet goed gejailbreakt. Kan ik deze uberhaupt nog jailbreaken? want ik weet de firmware die erop staat niet. Itunes herkent hem wel alleen is het serie nummer te lezen en de rest niet. Kan iemand mij stap voor stap zeggen hoe ik een iOS erop krijg??? met vriendelijke groet Niels6908 |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
als de telefoon voor de rest gewoon werkt
kan je de firmwareversie opzoeken onder instellingen, algemeen, info, versie : .... grtz flea |
|
|||
|
|||
iphone 3g
Hoi,
Als eerste bedankt voor je reactie. Maar de Iphone werkt niet als ik hem aan doe zie ik alleen het apple logo. Is het uberhaupt nog mogelijk om er software op te krijgen? groeten Niels6908 |
|
|||
|
|||
Als ik jou was zou ik de firmware downloaden.
Vervolgens iTunes openen (shift+herstel) en er de gedownloade firmware opzetten. Je kunt het op zijn minst even proberen. |
|
|||
|
|||
hoi lbroek,
Dit heb ik al een keer of 15 geprobeerd, als ik dit doe gaat Itunes10 de firmware controleren bij iphone en........ het apple logo blijft in beeld |
|
|||
|
|||
Probeer hem is in DFU mode te zetten en dan nog is een herstel uit te voeren.
Ook kun je Ireb downloaden,openen en de stappen volgen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: iPhone 4 - 4.2.1. jailbreaken | stein-m | Jailbreak | 3 | 16-02-11 21:18 |
iPhone: iPhone 3g Jailbreaken 4.2.1 Try Again! | cheese | Jailbreak | 10 | 09-02-11 22:16 |
iPhone: Iphone 3g 4.2.1 Jailbreaken | pumpeduse | Jailbreak | 2 | 07-02-11 11:12 |
iPhone: 4.2.1 Iphone 3G Jailbreaken | Lamatje | Jailbreak | 5 | 06-12-10 19:20 |
iPhone: Iphone 4 al te jailbreaken ? | GoGo22 | Jailbreak | 1 | 26-06-10 13:38 |
|
|