untethered jailbreak 4.2.1!!! discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal ik las net dat de untethered jailbreak bijna klaar is.Maar er is blijkbaar een probleem in de a4 chip ofzo iets. Nu zeiden ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
untethered jailbreak 4.2.1!!!
Hallo allemaal
ik las net dat de untethered jailbreak bijna klaar is.Maar er is blijkbaar een probleem in de a4 chip ofzo iets. Nu zeiden mensen dat die dan niet op de iphone 3gs new bootrom werkt.Klopt dit?!?!?! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Misschien moet je dit bericht eens lezen:
Chronic Dev Team toont untethered jailbreak op iOS 4.2.1 (jailbreak) - iPhone - iPhoneclub.nl "Het is door pod2g bevestigd dat de jailbreak voor alle iDevices is." (mbv de eerder ontdekte exploit die Greenpois0n gebruikt, niet de net ontdekte exploit; dat is nog geen JB) |
|
|||
|
|||
ow ok bedankt maar ehhmmm.. u heeft een tethered jailbreak toch?? hoe bevalt het u?
|
|
|||
|
|||
Ik heb ook een tethered jailbreak, en ben er nog niet helemaal blij mee. Had problemen met ontvangst van gsm dus een update gedaan.
Heb nu problemen met gps, vastlopers en nog steeds met gsm. Alleen kan opnieuw opstarten op dit moment alleen aan een pc, en die heb ik niet altijd bij me. Drama dus. |
|
|||
|
|||
daarom neem ik dus geen tethered jailbreak
|
|
|||
|
|||
Ik heb nu iets meer dan een week een tethered jailbreak en heb nog nergens problemen mee gehad, heb hem de laatse week zelfs niet moeten afzetten of dergelijke dus .... Enkel met het gebruik van winterboard durft em wel is crashen dus dat heb ik er gelijk af gegooid en sindsdien niets problemen meer ....
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Zetten jullie dan zoveel je gsm/iphone uit? Als je niet bereikbaar wil zijn, zet dan het geluid af of kan je die dan niet in vliegtuigmodus zetten?
|
|
|||
|
|||
ik heb het over de batterij percentage wa nou als je bijv. in een winkel bent ofzo en je zit erop te spelen en dan de batterijn.....dan ben je nie meer bereikbaar doordat je hem wel moet uitzetten
|
|
|||
|
|||
Dan houdt je dat toch gewoon in het oog .... alé, ik kan dat niet voor jullie beslissen he, maar in de auto hangt mijn iphone aan mijn radio/carkit en laadt ie op, als ik thuis ben en ik zie dat hij onder de 40% staat, dan hang ik hem aan de pc en kijk ik ineens nog wat rond in de store ofzo, maar ja, zoals ik zei, ik weet niet hoe jullie ermee omgaan he ....
|
|
||||
|
||||
Citaat:
In theorie zou ik ook opzien tegen een tethered variant, maar in de praktijk blijk ik sinds de 4.2.1 jailbreak mijn iPhone pas 1x uit te hebben gezet en dat was gewoon thuis (dus met een PC in de buurt). Als je bang bent voor te weinig batterijcapaciteit zou je een externe accu kunnen kopen. Ik heb er een (de 3G Juice), maar blijk die zelden nodig te hebben. |
|
||||
|
||||
Als je hem niet super intensief gebruikt als je niet thuis bent zul je die opstartmogelijkheid met de pc nooit nodig hebben zoals ik.
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ja sorry maar ik zei aleen dat anderen het zeiden bedoelde het niet zo
Citaat:
Laatst gewijzigd door iScorpio; 30-01-11 om 21:54. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
En winterboard werkt bij mij trouwens ook gewoon perfect hoor!
|
|
|||
|
|||
maar jongens als de untethered er is moet je dan heel je iphone herstellen en dan pas weer de untethered erop zetten als je nu de tethered hebt????(ik weet nie of het iemand is op gevallen maar mijn typrn is verbeterd )
|
|
||||
|
||||
Je begint iedereen aardig op stang te jagen met al je vragen. Ik wil je heel dringend vragen eerst eens zelf te gaan zoeken naar antwoorden op het forum of anders via google. Op al jou vragen zijn echt wel antwoorden te vinden en het excuus dat je ongeduldig bent kennen we nu ook al zo langzamerhand.
|
|
|||
|
|||
De untethered jailbreak EN unlock van 03.10.01 (en evt. 02.10.04) komen vanmiddag uit! Bron mag ik helaas niet vermelden ivm illegale content. Het gaat hier niet om Dev-team/MuscleNerd/p0sxninja/Geohot, nieuw iemand in de scene. Stay updated @ frontpage van deze site!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Chronic Dev Team toont untethered jailbreak in video [jailbreak] | Elvan | Jailbreak | 1 | 31-03-10 18:30 |
|
|