iPhone 3G, FW 3.1.2, BB 05.11.07 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Sorry dat ik hiervoor een nieuwe topic heb geopend, maar ik zie even door de bomen het bos niet meer!! Ik heb een oude 3G ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 3G, FW 3.1.2, BB 05.11.07
Sorry dat ik hiervoor een nieuwe topic heb geopend, maar ik zie even door de bomen het bos niet meer!!
Ik heb een oude 3G met FW 3.1.2 en BB 05.11.07. Hij is al gejailbreaked en geunlocked met Blackra1n. De iPhone is van T-Mobile Oostenrijk en kan niet op de officiële manier zoals die in Nederland nu toe te passen is unlocked worden. Nu wil ik hem graag op het nieuwste iOS updaten zonder dat ik mijn jailbreak en unlock verlies, bovendien lijkt het mij handig als ik de oude Bootrom kan behouden. Kann ik niet gewoon ergens een custom FW 4.2.1 downloaden (zo ja, waar vind ik die?) en die dan via iTunes op de iPhone installeren? Hoe moet ik dit nou precies aanpakken? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|