JB van Iphone 3GS met iOS 4.0 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een Iphone 3GS met firmware 4.0 op. Ik heb met usbview ontdekt dat ik een oude bootrom heb ( iboot-359.3 ) en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
JB van Iphone 3GS met iOS 4.0
Hallo,
Ik heb een Iphone 3GS met firmware 4.0 op. Ik heb met usbview ontdekt dat ik een oude bootrom heb ( iboot-359.3 ) en ik heb modenfirmware 05.13.04 Model MC131NF Nu heb ik gelezen dat ik ofwel limera1n of Jailbreakme kan gebruiken. 4 vraagjes : 1. Als ik deze JB doe, kan ik dan daarna zonder problemen telefoneren en mijn Wi-Fi gebruiken ? Of moeten er na de JB nog extra instellingen gedaan worden ? 2. Welke methode is het veiligste ? 3. Indien Jailbreakme, welke url moet ik het best gebruiken JailbreakMe of JailbreakMe 4. Als er iets mis gaat, kan ik dan gewoon mijn iphone herstellen in Itunes ? Alvast bedankt voor jullie hulp en ervaringen. Vriendelijke groeten, Soxbrother Laatst gewijzigd door Soxbrother; 05-02-11 om 15:28. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb intussen wat gesurft en enkel deze 2 vragen blijven over :
1. Als ik deze JB doe, kan ik dan daarna zonder problemen telefoneren en mijn Wi-Fi gebruiken ? Of moeten er na de JB nog extra instellingen gedaan worden ? Lees hier en daar over mensen die geen bereik meer hebben enzo na de JB, plus soms ook problemen met Wi-Fi, wat zijn jullie ervaringen 2. Welke methode is het veiligste of geeft achteraf de minste problemen ? Bootrom ( Limera1n ) of Jailbreakme ( Userland ) Laatst gewijzigd door Soxbrother; 06-02-11 om 14:37. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Upgrade iphone 3gs van 3.1.3 naar IOS 4.0 4.1 4.2? | dcserverslut | Jailbreak | 0 | 06-12-10 19:23 |
iPhone: Jailbreak iPhone 3GS van 3.1.3 met spirit naar ios 4.0 (oude iBoot) | bartsmit85 | Jailbreak | 7 | 05-07-10 10:04 |
iPhone: iOS 4.0 op de iphone 3gs met jailbreak | sannetjeislief | Jailbreak | 6 | 03-07-10 18:13 |
iPhone 3gs met IOS 4 | karimp | Archief | 3 | 08-06-10 21:08 |
|
|