Waarom upgraden discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) ik zit nog op 3.1.2 en jailbreak. er wordt heel veel geschreven over upgraden en naar os4 etc. etc. kan iemand mij een goeie reden ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Waarom upgraden
ik zit nog op 3.1.2 en jailbreak.
er wordt heel veel geschreven over upgraden en naar os4 etc. etc. kan iemand mij een goeie reden geven waarom ik de laatste software zou moeten installeren en of ik dan ook weer kan jailbreaken. ook mijn itunes is nog versie 9. deze heb ik niet geupgraded omdat ik anders in problemen kom met mijn 3.1.2 jailbreak. omdat er zo enorm veel geschreven wordt en de ene zegt dat het prachtig is en de ander zweert bij 3.1.2, is het voor mij zo langzaam aan onduidelijk geworden. ik twijfel of ik mijn iphone moet upgraden en dan ook mijn itunes. ik wil graag weten of het echt de moeite waard is of dat ik gewoon moet blijven zitten met 3.1.2 probleem is echter at er af en toe apps zijn die niet willen werken met een lage versie software. wie kan mij een duidelijk en logisch antwoord geven.
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je geeft zelf al aan dat (steeds meer) apps alleen op FW 4.x werken. Daarbij bied 4.2 ook heel veel extra's t.o.v. 3.1.2. Bijvoorbeeld multitasking. Kijk hier voor meer info: http://www.apple.com/nl/ios/
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
nu dus wel, (nouja, voor mac eind van de maand voor windows)
greenposi0n |
|
|||
|
|||
Vergeet Niet je SHSH Op te slaan!
|
|
|||
|
|||
En natuurlijk het gratis: zoek mijn iphone...
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Waarom fotobibliotheek | zeghetmaar | iTunes | 0 | 04-11-10 12:46 |
Waarom te upgraden van 4.0JB naar 4.1JB | the sphere | iPhone algemeen | 3 | 28-09-10 23:16 |
Waarom 2.0??? | Fireball | Unlock [archief] | 1 | 01-08-08 15:02 |
Waarom upgraden van 1.1.1 naar 1.1.2? | Roadkill | Unlock [archief] | 7 | 14-01-08 08:38 |
|
|