JB 3.1.3 upgraden naar 4.1 en weer JB´en? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb al een tijd versie 3.1.3 JB op mn iphone. Maar ik wil hem wel handmatig upgraden naar versie 4.1 . Als ik versie ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
JB 3.1.3 upgraden naar 4.1 en weer JB´en?
Ik heb al een tijd versie 3.1.3 JB op mn iphone. Maar ik wil hem wel handmatig upgraden naar versie 4.1 . Als ik versie 4.1 op mn iphone heb ben ik mijn JB en mn apps waarschijnlijk kwijt of hou ik die nog? En is het dan mogelijk om mijn Iphone te jailbreaken met de nieuwe firmware?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ik heb het zelfde ik heb een iphone 4 met Ios 4.1 en een jailbreak erop van greenpoision. Ik wil graag 4.2 met een jailbreak maar ik wil al mijn contacten en apps niet kwijt. weet iemand wat ik moet doen?
dankje |
|
||||
|
||||
Maak een backup (reservekopie) in iTunes voor je gaat updaten. En zet deze terug wanneer je 4.2.1 erop hebt staan. Eventueel nadat je gejailbreakt hebt.
En je had dit kunnen vinden met de Zoekfunctie.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Hactivated ios3 upgraden naar ios4 weer opnieuw activeren? | Momentum | Jailbreak | 3 | 02-08-10 14:13 |
iPhone: 2G upgraden naar FW 3.0 | iKobus | Jailbreak | 33 | 02-07-09 19:51 |
Downgraden naar 1.1.4 en daarna upgraden naar 2.0 | coolhva | Archief | 1 | 25-07-08 14:10 |
Upgraden naar 1.1.4 | Syphera | Archief | 1 | 25-03-08 17:23 |
upgraden naar 1.1.3. | mabaelst | Archief | 2 | 31-01-08 19:54 |
|
|