HElp ik sta op het punt te huilen!!!! discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) help me ik heb net via cydia iets dat bootlogo heete verwijderd daarna uitgedaan en opnieuw opgestart nu blijft hij op die apple logo vast ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
HElp ik sta op het punt te huilen!!!!
help me ik heb net via cydia iets dat bootlogo heete verwijderd daarna uitgedaan en opnieuw opgestart nu blijft hij op die apple logo vast staan help!!!!
bedankt edit:te vroeg gedacht.De greenpoison logo is verwenen hij doet het wel maar de logo is weg wat heb ik verkeerd gedaan?De apple logo komt nu weer gewoon daarom Laatst gewijzigd door jailbreakme; 12-02-11 om 16:13. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je hebt gewoon het logo verwijderd, geen probleem.Je vind genoeg op het forum om deze weer terug te zetten of een ander logo te nemen.
|
|||
|
|||
Citaat:
Edit: geen een logo doet het!!! Ik krijg altijd weer die apple logo Iemand die weet hoe ik die oude terug kan krijge en wrm ik er zelf geen kan downloaden omdat die het dan voor geen meter doen Laatst gewijzigd door XIII; 12-02-11 om 16:22. Reden: Berichten samengevoegd |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
kom er nog niet echt uit hoor wat daar staat :-(
|
|
|||
|
|||
Animate is gratis beschikbaar via de repository van BigBoss. Als je deze niet kunt vinden kun je zoeken naar Apple boot logo die Animate als dependency heeft. Na installatie van Animate zal er een nieuw onderdeel aan het menu Instellingen worden toegevoegd genaamd BootLogos.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Roteer rond punt | Robbee | Ontwikkelen voor iOS | 3 | 02-04-11 21:52 |
Nieuwe F=WI-FI punt.. | devendra | Wi-Fi | 6 | 14-05-09 11:45 |
T-mobile icm Iphone =Huilen.....!! | IBoner | Odido (T-Mobile) | 21 | 07-11-08 12:31 |
Ik sta versteld | sjoeii | Chat en geruchten | 2 | 03-01-08 10:41 |
|
|