Duitse iphone 3gs... discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb de iphone in DFU mode gezet, maar ik kan nergens de iphone vinden op de pc.....ik heb windows 7... Step 2: Right Click ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ik heb de iphone in DFU mode gezet,
maar ik kan nergens de iphone vinden op de pc.....ik heb windows 7... Step 2: Right Click on My Computer and click on: Properties -> Hardware (tab) -> Device Manager Laatst gewijzigd door spysical; 15-02-11 om 18:42. Reden: Even irritante codes weg gehaald. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
dubbel geplaatst berichtje
|
|
|||
|
|||
Probeer iH8sn0w.com | Jailbreak your iPod touches and iPhones in plaats van hetgeen wat je niet lukt
|
|
|||
|
|||
serial: xxxxx
baseband: 05.15.04 bootloader: 6.4 model mc 637 Jailbreakable: only with shsh blobs unlockable: No Tethered: depends on jailbreak wat kan ik hiermee?? |
|
|||
|
|||
heb ik nu nieuwe bootrom ofniet....??
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
En moet ik niet eerst de bb updaten?? Sorry maar ik ben een beetje onzeker, ik wil het graag gelijk goed doen, omdat aan jailbreaken natuurlijk risicos zitten.... En stel, het lukt me, de telefoon is gejailbreakt, moet ik hem dan nog unlocken?? En kan ik als alles klaar is dan ook een willekeurige simkaart erin doen?? nieuw of gebruikt...?? Echt sorry voor al mijn vragen..... |
|
|||
|
|||
ik snap er niks van....
waar haal ik die iOS 4.2.1.ipsw vandaan?? |
|
|||
|
|||
Citaat:
De firmware: http://appldnld.apple.com/iPhone4/06...a_Restore.ipsw |
|
|||
|
|||
Maar moet ik eerst die iOS Unzippen of niet?
Want ik heb Hem unzipped, en er staan allerlei bestanden in en ik weet niet welke het iOS bestand is... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik denk dat je deze hebt gedowload met Internet explorer. Als je safari gebruikt krijg je hem goed binnen en hoef je er niets meer aan te doen Of van het bestand wat je gedowload hebt de extensie .zip veranderen in .ispw Laatst gewijzigd door mart79; 16-02-11 om 12:58. |
|
|||
|
|||
Het is me gelukt!!
Allemaal bedankt! Ben nu ff cydia aan t verkennen.... Laatst gewijzigd door iwilma3gs; 17-02-11 om 01:01. Reden: GELUKT!! |
|
|||
|
|||
Iwilma, ik zou er niet aan beginnen als je het nooit gedaan hebt ! laat het door iemand doen die het vaker heeft gedaan, tenzij je het leuk vindt om het zelf uit te vogelen!
Voor je probleem is dus wel een oplossing met Redsn0w, zoals eerder is beschreven! Laten doen kost je in het ergste geval 20 euro! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Was me dus al wel gelukt.... Ik heb alleen als ik de iPhone nu uitzet, dan weer aan doe, dar t Apple logo verschijnt en blijft hangen maar dan doe ik m ff weer aan redsn0w en dan booth tethered en dan doet ie t weer.... |
|
|||
|
|||
Dan moet je even greenp0ison overheen gooien, is hij Unthethered! Kun je in ieder geval booten als hij een keer uitvalt zonder weer thethered te gaan booten!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Alvast bedankt!! |
|
|||
|
|||
greenp0ison.com
is nog makkelijker dan Redsn0w! Dus je komt er vast wel uit ! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Activatie Duitse iPhone 4 met Ben | mmcfly | Overige providers Nederland | 1 | 15-03-11 00:31 |
duitse iphone wil niet werken in NL | Erhan | iPhone algemeen | 15 | 05-04-09 21:06 |
Duitse iPhone Kopen | Skitel | Archief | 2 | 07-04-08 17:58 |
Duitse iPhone | Maurie | Archief | 13 | 30-10-07 01:16 |
Duitse Iphone | SuperDutch | iPhone algemeen | 2 | 27-10-07 12:28 |
|
|