Jailbreak nieuwe ios discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) er komt vandaag om 19.00 een nieuwe ios update uit... wat zal ik doen updaten of niet ivb met een jailbreak???...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Jailbreak nieuwe ios
er komt vandaag om 19.00 een nieuwe ios update uit...
wat zal ik doen updaten of niet ivb met een jailbreak??? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Waarschijnlijk komt hij vanavond helemaal niet uit, aangezien de GM nog niet eens is vrijgegeven.
|
|||
|
|||
gm ? wat is dat
eventueel de beta installeren? |
|
||||
|
||||
GM is de Gold Master, en dat is de laatste béta versie die wordt vrijgegeven en hier worden nog eventuele aanpassingen bij gemaakt zodat hij volledig bug-vrij is!
|
|
|||
|
|||
Raar, op veel sites zoals macstories enz staat dat die vanavond uitkomt..
zou wel echt jammer zijn als niet zo is |
|
||||
|
||||
4.2.1 is ook een prima OS hoor!
|
|
|||
|
|||
wil hem wel proberen enzoo
Apple stelt iOS 4.3 beta 3 aan ontwikkelaars beschikbaar - iPhone - iPhoneclub.nl denk dat deze beta (3) laatste wordt |
|
||||
|
||||
De laatste heeft geen cijfer maar GM aan het einde.
|
|
|||
|
|||
hmm dus blijkbaar klopt alles niet op internet?
na 19.00 weten we meer.. |
|
||||
|
||||
We zullen zien! Nu is en blijft het nog een gerucht, het tegendeel wordt alleen maar gegeven wanneer Apple een officiële aankondiging gedaan heeft. En volgens mij geeft Apple helemaal geen aankondigingen wanneer het gaat om een OS voor iPhone, iPad en iPod Touch!
|
|
|||
|
|||
ze doen idd nooit aankondigingen
Apple zou iOS 4.3 op 14 februari uitbrengen - Nieuws - All About Phones Apple iOS 4.3 komt op 14 februari 19:00 beschikbaar | PCM hebben ze nog nooit gedaan zover ik weet maar als meerdere bronnen zeggen om 19.00 ..... het is vaker niet zo geweest maar klinkt nu wel geloofwaardig |
|
||||
|
||||
Misschien komt de GM versie wel vanavond ipv de publieke iOS
|
|
|||
|
|||
Maar als je wilt jailbreaken én iOS 4.3 wilt hebben gaat dat niet, toch?
Er is nog geen jailbreak uit voor 4.3... |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Een beetje off topic maar ff om direct antwoord te krijgen: M'n iPod staat al redelijk vol met apps, muziek, etc. Kan ik gewoon met Greenpois0n JB'en? Of eerst redsn0w en dan greenpois0n (omdat Cydia soms niet geinstalleerd wordt met greenpois0n)? |
|
|||
|
|||
ik zou eerst redsnow en dan greenpoison
|
|
||||
|
||||
Inderdaad Redsn0w en dan Greenpois0n heb ik ook gedaan en het werkt als een zonnetje!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad: iPad updaten van IOS 3.2 jailbreak naar IOS 4.2.1 | KSH | Jailbreak | 0 | 30-11-10 19:54 |
|
|