Help! App store doet het nie na jailbreak. discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb nu al een tijdje een jailbreak app store werkde perfect aleen nu nie meer ik klik er op maar kom weer terug op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Help! App store doet het nie na jailbreak.
Ik heb nu al een tijdje een jailbreak app store werkde perfect aleen nu nie meer ik klik er op maar kom weer terug op het springboard help!!!!!
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Niemand?? Heb echt hulp nodig :-( kan nergens iets vinden
|
|
||||
|
||||
Heb je een reserve kopie gemaakt in I-tunes, zoja probeer dat eens te doen?
Grtz Ton
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Alle handleidingen wijzen je op het maken van een reservekopie (ofwel synchroniseren met iTunes) alvorens je begint..... Het blijft risicovol, jailbreaken. Het maakt helemaal niets stuk, maar je kunt tegen dit soort problemen oplopen.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Edit: goe is dit zo gekomen gister gebruikde ik het nog heel fijn en goed. Kan ifile of helpen. Ik ben echt de einige zelfs op youtube gister tot 2 uur s'nachts lope zoekenen nog rond 4 uur maar nopes( ik heb wel een paar reservekopies maar nie een waar een jailbreak op zit denk ik ga ltr kijken.) Laatst gewijzigd door jailbreakme; 18-02-11 om 09:01. |
|
|||
|
|||
heb je onlangs nog een jailbreak app geinstalleerd waarna itunes het niet meer deed? Soms kunnen jailbreak apps er voor zorgen dat je iphone niet lekker meer werkt. Probeer dan eens om de laatst geinstalleerde app te verwijderen en kijk dan of itunes weer werkt. zo niet dan volgende app verwijderen. Als het allemaal niet helpt zal je toch moeten herstellen en opnieuw jailbreaken.
|
|
|||
|
|||
gewoon niet jail breaken gewoon zo laten zo als ie is
|
|
|||
|
|||
Het jailbreaken op zich kost maar 5 minuten, dat kan het probleem toch niet zijn..?
|
|||
|
|||
[QUOTE=Onyx;643511]Het jailbreaken op zich kost maar 5 minuten, dat kan het probleem toch niet zijn..? :weet je waarom? Omdat het herstellen gevaarlijk is. Bij sommige gaat zo hun iphone stuk
Laatst gewijzigd door jailbreakme; 18-02-11 om 16:47. |
|
||||
|
||||
Voor dat je gaat herstellen, heb je toevallig de App Store in een mapje staan? Bij voorkeur categories? Zo ja, dan moet je hem daar uit halen, heb al meerdere mensen gehoord die de app store in een categories mapje hadden staan en waarbij hij het ook nioet deed. Na het uithalen deed hij het gewoon weer.
|
|||
|
|||
Citaat:
Laatst gewijzigd door jailbreakme; 18-02-11 om 16:52. |
|
|||
|
|||
hoe moet ik herstellen??? eerst dfu mode of??
als het kan snel antwoord a.u.b zit nu achter mn pc Edit: succesvol hersteld! Nu maar ff opnieuw jailbreaken en hopen dat het nie weer gebeurd:-( er mag een slotje op mensen nog bedankt allemaal Laatst gewijzigd door jailbreakme; 18-02-11 om 17:42. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Jailbreak doet het niet!? | xanderz94 | Jailbreak | 8 | 15-04-11 22:38 |
HELP jailbreak met limera1n lukt nie | jailbreakme | Jailbreak | 5 | 13-03-11 14:37 |
jailbreak wat doet het | negro | Archief | 1 | 30-06-09 16:53 |
doet itunes store het wel? | Quintenajax | Archief | 2 | 11-07-08 18:16 |
|
|