3G 4.1.2: Probleem met Unlock na iClarified tutorial discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Best allen, Zojuist heb ik via deze tutorial geprobeerd mijn iPhone 3G te upgraden van 3.1.2 naar 4.1.2. Theoretisch zou dit allemaal makkelijk moeten gaan, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
3G 4.1.2: Probleem met Unlock na iClarified tutorial
Best allen,
Zojuist heb ik via deze tutorial geprobeerd mijn iPhone 3G te upgraden van 3.1.2 naar 4.1.2. Theoretisch zou dit allemaal makkelijk moeten gaan, ik zat namelijk op baseband 4.26.08, echter is er ergens wat fout gegaan. Na de jailbreak kon ik namelijk niet unlocken, doordat ik opeens op baseband 05.15.04 terecht ben gekomen. Ik heb vast ergens een stapje overgeslagen in de handleiding, echter wat moet ik nu? Als ik lees op internet is de enige mogelijk om de baseband de upgraden naar 06.15.00 met alle mogelijke problemen van dien. Kunnen jullie mij misschien nog een goede tip geven wat ik kan doen? Bedankt voor jullie hulp alvast! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Als je de baseband niet kunt downgraden (dat kunnen slechts enkele heel oude 3G toestellen) is de iPad truc je enige optie (naast een betaalde unlock).
|
|||
|
|||
Bedankt voor je reactie! Nog een vraagje, wat bedoel je precies met de betaalde unlock optie? De provider unlock?
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: Probleem met unlock | AriM6 | Unlock | 4 | 14-11-10 11:22 |
iPhone 3GS: iClarified Releases Jailbreak and Unlock Wizards for iPhone, iPad, iPod, AppleTV | Carpepuncto | Unlock | 2 | 04-04-10 12:46 |
|
|