Touch screen blijft hangen discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Is het eigenlijk normaal na jailbreaken van je toestel met greenpoisen dat je touchscreen soms blijft hangen? Ik heb regelmatig een vertraging bij scrollen. Meestal ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Touch screen blijft hangen
Is het eigenlijk normaal na jailbreaken van je toestel met greenpoisen dat je touchscreen soms blijft hangen? Ik heb regelmatig een vertraging bij scrollen. Meestal heb ik er last van bij search bar. Iemand een idee? :s
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Misschien moet je eens een paar processes killen in SBSettings, mocht je dit niet hebben. Eens proberen alle op de achtergrond draaiende apps af te sluiten!
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Was dat de oplossing? Mooi! Graag gedaan dan.
|
|
||||
|
||||
Hmm maar, ik heb ook SBSettings en geen vastlopende touchscreen hiero.
|
|
||||
|
||||
Ja ik ook niet, daarom snap ik hem zelf ook niet helemaal..
|
|
||||
|
||||
Zeker raar, heb deze ook en geen problemen ermee
|
|||
|
|||
Zal er vast wel aan liggen wat je in je sbsettings hebt zitten.
|
|
|||
|
|||
Helaas lag het dus niet aan SBSettings.
Mijn touch reageerde op een gegeven moment helemaal niet meer. Heb DFU modus gebruikt, probleem is gelukkig opgelost. Werkt perfect! Ik merk dat er veel bugs in Greenpoisen zitten. Ik denk dat ik maar nog even wacht voor een verbeterde versie in de toekomst. |
|
|||
|
|||
je kunt zover ik weet gewoon de nieuweste versie over de oude heen runen :
|
|
|||
|
|||
Is al opgelost. Heb opnieuw gejailbreakt. Heb winterboard + sb settings niet geinstalleerd. Werkt prima.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ipod touch blijft hangen | JailbreakerPro | iPhone algemeen | 1 | 19-05-11 17:46 |
iPod Touch 3G Apple Logo blijft hangen | Mimbosa | Archief | 8 | 05-01-11 23:00 |
iPod touch: ipod touch 2g blijft hangen | steflovesheripodtouch | Jailbreak | 1 | 27-12-10 14:53 |
iPod Touch 2G, blijft hangen bij Apple logo? | MichaelJ | iPhone algemeen | 12 | 20-09-10 08:04 |
iPod touch: Iod Touch 1G 2.2.1 (5H11) start niet door blijft bij apple logo hangen | Ronnie79 | Jailbreak | 4 | 15-08-10 00:59 |
|
|