//

iPhone 3G gebrickt?

iPhone 3G gebrickt? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allemaal, ik heb hier een oude iPhone 3G die ik eigenlijk niet meer gebruik en wel wil doorgeven aan mn zus. Nu heb ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-02-11, 12:12
stefan8bc stefan8bc is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1
Standaard iPhone 3G gebrickt?

Hoi allemaal, ik heb hier een oude iPhone 3G die ik eigenlijk niet meer gebruik en wel wil doorgeven aan mn zus. Nu heb ik dus 4.2.1 erop gezet en gejailbreakt en een unlock gedaan met ultrasn0w. (Baseband is dus 06.15). In eerste instantie was dit allemaal gelukt. Toen wilde ik echter gebruik maken van de activatie-methode SAM. Hierdoor moest ik opnieuw firmware flashen. Echter, elke keer als ik nu opnieuw probeer te flashen, krijg ik een error in iTunes. 1015.

Volgens mij ligt het probleem in het feit dat ik een firmware probeer te flashen die niet voor baseband 6.15 is, kan dat kloppen?

Enig idee hoe ik dit apparaat weer draaiende kan krijgen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPod Touch 2G mogelijk gebrickt, wat nu? othie iPhone algemeen 9 10-02-10 14:24
iPhone 2g 3.1 geupdated.. Dus gebrickt? memmox Archief 3 14-11-09 19:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:57.