Half gejailbreakt? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb gisteren mijn iPhone (3GS, 4.2.1) gejailbreakt met redsn0w, lukte allemaal, computer gaf aan dat jailbreak gelukt was. Het Cydia-icoontje zag er een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Half gejailbreakt?
Hallo,
Ik heb gisteren mijn iPhone (3GS, 4.2.1) gejailbreakt met redsn0w, lukte allemaal, computer gaf aan dat jailbreak gelukt was. Het Cydia-icoontje zag er een beetje raar uit: http://i54.tinypic.com/2uic5qd.png Als ik er op druk verschijnt een halve miliseconde een wit scherm en gaat het beeld dan gewoon weer terug naar m'n home. Ik ging er vanuit dat de jailbreak mislukt was, totdat ik in een app zat die gebruik maakt van YT, waarbij ik deze melding kreeg: Is mijn iPhone nu wel gejailbreakt of niet? Hoe kan ik het volledig fixen (Cydia werkende etc) zodat ik wel van de jailbreak functies gebruik kan maken? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
gwn even opnieuwe uitvoeren
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik zou het gwn proberen
|
|
|||
|
|||
Welke versie redsn0w heb je gebruikt? Probeer eens voor de gein Greenp0ison. Kan gewoon erover heen (maak wel een backup van je bestanden via itunes). Dat het icoontje wit is heb ik wel eens gehad toen de jailbreak nog tehtered was.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dankjulliewel!
Eventjes greenpois0n proberen.. |
|
|||
|
|||
Gelukkig, greenpois0n heeft het klusje geklaard!
Bedankt voor de goede raad. Topic mag slotje op |
|
||||
|
||||
Omdat het ook bij andere mensen kan voorkomen, laat ik deze nog even open
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
3.1.3 Succesvol Gejailbreakt! | Black-dog | Archief | 5 | 26-02-10 15:39 |
Wanneer gejailbreakt? | RHCPeter | iPhone algemeen | 4 | 10-06-08 17:54 |
|
|