hoe jailbreak je ipod touch 4.2.1 makkelijk mij lukt het nooit discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) heeey ik heb een ipod touch 4.2.1 en ik wil hem jailbreaken ik heb hem ooit gejailbreakt toen die nog in een lagere versie was ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
hoe jailbreak je ipod touch 4.2.1 makkelijk mij lukt het nooit
heeey
ik heb een ipod touch 4.2.1 en ik wil hem jailbreaken ik heb hem ooit gejailbreakt toen die nog in een lagere versie was maar toen werd tegen mij gezecht dat ze hem dan komen ophalen echt dom dat ik dat heb gelooft maar ja maar weet iemand een makkelijke en goede manier op je ipod te jailbreaken voor 4.2.1? owja en gelijk nog een vraag weet iemand of ze de site www. jailbreakme. com wel een update voor nieuwere versies? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Gewoon jailbreaken met GreenPois0n. Volg de instructies op het scherm.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPod touch: Ipod Touch 3G MC Model 4.0 Jailbreak Hoe? | MatthewHoogendijk | Jailbreak | 3 | 31-03-13 16:38 |
iPod touch: Hoe verander je de achtergrond op een iPod touch 2g (jailbreak) | tomkloos | Jailbreak | 3 | 09-08-10 17:17 |
Skyhook Wireless hoe werkt het voor ipod touch? | niva88 | Desktop-applicaties | 0 | 22-06-10 16:07 |
??Cydia op ipod touch hoe werkt het?? | luctreebusch | Jailbreak apps en thema's | 3 | 29-05-10 23:47 |
iPOd touch 2.2.1. Jailbreak lukt niet | ppg | Archief | 3 | 11-02-10 20:42 |
|
|