Welke FW jailbreaken? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag allemaal, ik zou jullie graag willen vragen voor advies. Ik zou mijn iPhone 3G 8GB FW 4.2.1 graag willen jailbreaken. Maar het hoeft niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Welke FW jailbreaken?
Dag allemaal, ik zou jullie graag willen vragen voor advies. Ik zou mijn iPhone 3G 8GB FW 4.2.1 graag willen jailbreaken. Maar het hoeft niet per se in deze FW. Ik ben vooral benieuwd welke FW jullie aanraden om te gaan jailbreaken.
Multitasken vind ik niet belangrijk, maar ik vind het wel fijn om mappen te gebruiken (FW 4?). Ook hoop ik op een iets snellere iPhone dan dat ik nu heb. En push vind ik erg fijn, ik heb gehoord dat dat soms met jailbreak mis kan gaan. Wat vinden jullie? En is het makkelijk om eventueel te downgraden? Ik heb mijn toestel tweedehands, direct begonnen bij 4.2.1. Alvast heel erg bedankt voor het meedenken. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je hebt een 3G , dus zou ik gewoon op 3.1.3 blijven of 3.1.2. Als je het niet erg vindt dat hij traag wordt dan houd hem lekker op 4.2.1 en gewoon met Redsn0w jailbreaken. Push wordt meestal naar de knoppen geholpen door hacktivation , wat bij jou dus niet het geval zal zijn aangezien je telefoon al geactiveerd is.
Als je snelheid wil --> 3.1.2 (jailbreak met blackra1n) of Redsn0w Als je toch mapjes wil maken --> toch boven 4. gaan zitten maar dan moet je inleveren op snelheid. Ik adviseer gewoon lekker op 3.1.3 of 3.1.2 voor een 3G is aan te raden!
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: welke bootrom heb ik? welke manier jailbreaken? | dreeg | Jailbreak | 0 | 27-07-10 19:56 |
op welke methode jailbreaken | stefaaaan | Jailbreak | 5 | 23-07-10 10:49 |
Welke manier van jailbreaken | francois.janssen | Archief | 1 | 19-10-09 16:26 |
welke firmware en hoe jailbreaken | sprakle | Archief | 2 | 17-08-09 01:59 |
iPhone 3G: Welke iphones zijn nu te unlocken en jailbreaken? (Duidelijke lijst) | Denneke | Unlock | 28 | 10-06-09 11:14 |
|
|