iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPhone: jailbraiken (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/86938-jailbraiken.html)

bloemenwinkel 17-03-11 01:53

jailbraiken
 
Beste leden,

Ik ben van plan om mijn iphone 3gs 4.2.1 te jailbraiken maar weet het niet zeker. Versie 4.2.1, model MC637DN en modemfirmware 05.15.04. Ik weet niet welke het beste is redsnow of greenpoison anders wilde ik via deze link werken..

iPhone unlock en jailbreak: Handleiding iPhone firmware 2.x unlock - iPhone - iPhoneclub.nl

Het volgende waar ik tegen aan liep was moet je perse cydia erop hebben staan om apps te kunnen downloaden of zit ik nou verkeerd. Ik wil gewoon correct werken ben anders bang dat ik fouten ga maken en me iphone naar de klere help dus help me please..

iNemesis 17-03-11 15:42

Ik zou voor Redsn0w kiezen. Die doet het wat netter vind ik. Cydia komt erop ja! Je moet via cydia downloaden voor de Exotische apps ja ;)!. Maar je kan natuurlijk ook nog steeds voor kiezen om via Appstore te downloaden.
Er zijn natuurlijk minder goed bevaarbare wegen om applicaties te installeren, maar die zou ik niet bevaren, cydia doet het voor de leek prima!

iMafia75 17-03-11 17:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iNemesis (Bericht 652565)
Ik zou voor Redsn0w kiezen. Die doet het wat netter vind ik. Cydia komt erop ja! Je moet via cydia downloaden voor de Exotische apps ja ;)!. Maar je kan natuurlijk ook nog steeds voor kiezen om via Appstore te downloaden.
Er zijn natuurlijk minder goed bevaarbare wegen om applicaties te installeren, maar die zou ik niet bevaren, cydia doet het voor de leek prima!

Hoezo is redsnow netter dan greenpois0n? Je kan toch ook direct met greenpois0n doen? er komt altijd nog cydia op :-)

ballegooier 17-03-11 18:36

Greenposi0n maakt je iPhone buggy, ik kreeg problemen met GameCenter bijvoorbeeld, net als vele anderen. En je krijgt een butt-ugly boot animatie door je strot geduwd waar je moeite voor moet doen om die te verwijderen. En via GP krijg je niet meteen Cydia, nee: je moet eerst op een ander icoontje tikken en dan kiezen voor 'install Cydia' en daarna kun je vervolgens dat icoontje weer verwijderen. Hmmm. Beats me.
Redsn0w is idd netter.

iMafia75 17-03-11 20:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ballegooier (Bericht 652623)
Greenposi0n maakt je iPhone buggy, ik kreeg problemen met GameCenter bijvoorbeeld, net als vele anderen. En je krijgt een butt-ugly boot animatie door je strot geduwd waar je moeite voor moet doen om die te verwijderen. En via GP krijg je niet meteen Cydia, nee: je moet eerst op een ander icoontje tikken en dan kiezen voor 'install Cydia' en daarna kun je vervolgens dat icoontje weer verwijderen. Hmmm. Beats me.
Redsn0w is idd netter.

Hmmmmm... ja klopt zou ik dan eerst met redsnow tethered jailbreak(als ik naar 4.2.1 update) en dan Greenpois0n eroverheen moeten doen
grtz


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:15.