//

jailbraiken

jailbraiken discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste leden, Ik ben van plan om mijn iphone 3gs 4.2.1 te jailbraiken maar weet het niet zeker. Versie 4.2.1, model MC637DN en modemfirmware 05.15.04. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 17-03-11, 01:53
bloemenwinkel bloemenwinkel is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: de moer
Berichten: 57
Standaard jailbraiken

Beste leden,

Ik ben van plan om mijn iphone 3gs 4.2.1 te jailbraiken maar weet het niet zeker. Versie 4.2.1, model MC637DN en modemfirmware 05.15.04. Ik weet niet welke het beste is redsnow of greenpoison anders wilde ik via deze link werken..

iPhone unlock en jailbreak: Handleiding iPhone firmware 2.x unlock - iPhone - iPhoneclub.nl

Het volgende waar ik tegen aan liep was moet je perse cydia erop hebben staan om apps te kunnen downloaden of zit ik nou verkeerd. Ik wil gewoon correct werken ben anders bang dat ik fouten ga maken en me iphone naar de klere help dus help me please..
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-03-11, 15:42
iNemesis iNemesis is offline
• iOS 8.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Den Haag
Berichten: 1.127
Standaard

Ik zou voor Redsn0w kiezen. Die doet het wat netter vind ik. Cydia komt erop ja! Je moet via cydia downloaden voor de Exotische apps ja !. Maar je kan natuurlijk ook nog steeds voor kiezen om via Appstore te downloaden.
Er zijn natuurlijk minder goed bevaarbare wegen om applicaties te installeren, maar die zou ik niet bevaren, cydia doet het voor de leek prima!
__________________
Revenge of the nerd..
  #3  
Oud 17-03-11, 17:34
iMafia75 iMafia75 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Locatie: Eindhoven
Berichten: 81
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iNemesis Bekijk bericht
Ik zou voor Redsn0w kiezen. Die doet het wat netter vind ik. Cydia komt erop ja! Je moet via cydia downloaden voor de Exotische apps ja !. Maar je kan natuurlijk ook nog steeds voor kiezen om via Appstore te downloaden.
Er zijn natuurlijk minder goed bevaarbare wegen om applicaties te installeren, maar die zou ik niet bevaren, cydia doet het voor de leek prima!
Hoezo is redsnow netter dan greenpois0n? Je kan toch ook direct met greenpois0n doen? er komt altijd nog cydia op
  #4  
Oud 17-03-11, 18:36
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Greenposi0n maakt je iPhone buggy, ik kreeg problemen met GameCenter bijvoorbeeld, net als vele anderen. En je krijgt een butt-ugly boot animatie door je strot geduwd waar je moeite voor moet doen om die te verwijderen. En via GP krijg je niet meteen Cydia, nee: je moet eerst op een ander icoontje tikken en dan kiezen voor 'install Cydia' en daarna kun je vervolgens dat icoontje weer verwijderen. Hmmm. Beats me.
Redsn0w is idd netter.
  #5  
Oud 17-03-11, 20:03
iMafia75 iMafia75 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Locatie: Eindhoven
Berichten: 81
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ballegooier Bekijk bericht
Greenposi0n maakt je iPhone buggy, ik kreeg problemen met GameCenter bijvoorbeeld, net als vele anderen. En je krijgt een butt-ugly boot animatie door je strot geduwd waar je moeite voor moet doen om die te verwijderen. En via GP krijg je niet meteen Cydia, nee: je moet eerst op een ander icoontje tikken en dan kiezen voor 'install Cydia' en daarna kun je vervolgens dat icoontje weer verwijderen. Hmmm. Beats me.
Redsn0w is idd netter.
Hmmmmm... ja klopt zou ik dan eerst met redsnow tethered jailbreak(als ik naar 4.2.1 update) en dan Greenpois0n eroverheen moeten doen
grtz
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: jailbraiken en unlocken riktal Jailbreak 4 08-07-10 16:20
jailbraiken tatike15 Jailbreak 4 02-07-10 00:04
iPhone: jailbraiken en synchroniseren? sunnygroenenboom Jailbreak 5 11-05-10 19:39
Simlock en jailbraiken KipNederland Archief 3 12-02-09 13:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:48.