jailbraiken en unlocken discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) dag allemaal , door een stom foutje heb ik nu os 4.0 met 05.13.04 op mijn 3g staan . hij is officieel gelocked doot t ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
jailbraiken en unlocken
dag allemaal ,
door een stom foutje heb ik nu os 4.0 met 05.13.04 op mijn 3g staan . hij is officieel gelocked doot t mobile . de vorige keer met 3.1.3 en 05.12.01 erop is het mij ook gelukt om hem te jailbraiken en te unlocken maar nu ( na een paar dagen lezen en proberen ) snap ik er helemaal niets meer van . wie kan mij opweg helpen gr riktal |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ik zou de zoekfunctie van dit forum eens gebruiken.. krijg je vast de juiste antwoorden..
|
|||
|
|||
ik had men iphone ook op 4.0 staan eerst.
maar het is mij gelukt om hem terug naar 3.1.3 te zetten door een programma dat met libusb werkt: iReb en dat ging gemakkelijk via itunes dan. maar ik weet nog altijd niet hoe het lukt om je iphone 3.1.3 te jailbreaken |
|
|||
|
|||
Als je hem al langer dan een jaar hebt (en die kans is denk ik vrij groot als het een 3G is) kan je hem gratis laten unlocken door T-mobile.
|
|
|||
|
|||
dag allemaal ,
bedankt voor jullie snelle reactie , maar ik ben er uit . ik had mijn iphone nog aan de pc zitten terwijl ik redsnow draaide en dat moest niet vandaar . maar erg bedankt riktal |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: jailbraiken | bloemenwinkel | Jailbreak | 4 | 17-03-11 21:03 |
iPhone: unlocken na eerst jailbraiken | barrysan | Jailbreak | 2 | 22-07-10 17:27 |
Jailbraiken en unlocken lukt niet meer na update naar 3.1.3 ! | Diegotjes | Archief | 18 | 28-02-10 19:17 |
otb 1.1.2 jailbraiken en unlocken, de beste manier??? | cederique | Archief | 38 | 10-02-08 19:00 |
|
|