jailbraiken discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) ey ey pff ik ben echt een leek in computers en vind hier dus ook echt geen uitweg van hoe ik nu moet jailbreaken. Ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
jailbraiken
ey ey
pff ik ben echt een leek in computers en vind hier dus ook echt geen uitweg van hoe ik nu moet jailbreaken. Ik heb echt al vanalles geporbeerd. Bij elke handleiding is er altijd wel iets dat bij mij niet wil lukken. dus ik heb juist een iphone gekocht met versie 4.0 model MC131NF serienummer 850212683NP Zou aub iemand mij kunnen helpen met een vrij simpele uitleg met vriendelijke groeten |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Je kan kijken of je de shsh blobs van de firmware 3.1.2 zijn opgeslagen, met het programma tinyumbrella. |
|
|||
|
|||
Ik heb hem echt juist gekocht dus dat wil zeggen dat het jailbraiken niet kan ?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Er is al wel een exploit gevonden voor ios 4 dus. Maar dat zegt nog niks wanneer de jailbreak voor ios 4 gereleased zal worden. |
|
||||
|
||||
Ik moet je helaas mededelen dat jouw iPhone nog niet te jailbreaken en unlocken is. Ook een beetje dom om een iPhone te kopen met de intentie om hem te jailbreaken, maar niet even uitzoekt of dit uberhaupt wel mogelijk is. Je zult geduld moeten hebben totdat de jailbreak gereleased wordt.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: jailbraiken | bloemenwinkel | Jailbreak | 4 | 17-03-11 21:03 |
iPhone: jailbraiken en unlocken | riktal | Jailbreak | 4 | 08-07-10 17:20 |
iPhone: jailbraiken en synchroniseren? | sunnygroenenboom | Jailbreak | 5 | 11-05-10 20:39 |
Simlock en jailbraiken | KipNederland | Archief | 3 | 12-02-09 14:52 |
|
|