van ios 4.1 naar 4.2 nu 4.3 uit is discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen ik heb een iphone 3gs met jb op 4.1 draaien. nou wil ik graag updaten naar 4.2 echter omdat 4.3 nu uit is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
van ios 4.1 naar 4.2 nu 4.3 uit is
Hallo iedereen
ik heb een iphone 3gs met jb op 4.1 draaien. nou wil ik graag updaten naar 4.2 echter omdat 4.3 nu uit is vroeg ik me af of dit nog wel mogelijk is? En hoe dit dan mogelijk is. Ik zat zelf te denken om een custom 4.2 erop te zetten, maar ik weet niet of dit gaat werken. Dus voor dat het fout gaat, bij deze de vraag is dat mogelijk? Met vriendelijke groeten, MarsMuziek |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Het is (alleen) mogelijk als je de SHSH blobs voor 4.2 al eerder hebt opgeslagen.
(als je niet weet wat dat zijn: zoek even op mijn berichten v/d laatste dagen...)
|
|||
|
|||
Oke ik heb wel de shsh blobs van 4.1 opgeslagen maar zoals ik uit jou bericht begrijp is het dan dus niet mogelijk
|
|
||||
|
||||
Als je update naar 4.2, dan gebruik je TinyUmbrella om weer je SHSH blobs van 4.2 op te slaan. Ga je dan naar 4.3, dan kan je gewoon terug naar 4.2/4.1 omdat je je SHSH blobs hebt opgeslagen.
|
|
|||
|
|||
ja maar zoals ik het nu begrijp kan ik niet meer updaten naar 4.2?
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad: iPad updaten van IOS 3.2 jailbreak naar IOS 4.2.1 | KSH | Jailbreak | 0 | 30-11-10 19:54 |
Van Ios 4 naar 3.12 | Blaze4life | Jailbreak | 2 | 11-08-10 13:38 |
Windows: iPhone valt uit na update naar iOS 4.0 | jurgenb | iTunes | 13 | 04-08-10 19:44 |
iPhone: van blackrain 3.1.2 naar ios 4.0 | gertjancommandeur | Jailbreak | 1 | 24-06-10 22:33 |
|
|