//

4.1 > 4.2.1

4.1 > 4.2.1 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb nu op mn iPhone 4 iOS 4.1 staan, en wil upgraden naar 4.2.1. Zoals jullie al weten is 4.3 ook al uit, maar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 23-03-11, 07:34
joj3 joj3 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 39
Standaard 4.1 > 4.2.1

Ik heb nu op mn iPhone 4 iOS 4.1 staan, en wil upgraden naar 4.2.1.
Zoals jullie al weten is 4.3 ook al uit, maar ik heb SHSH blobs van 4.2.1 opgeslagen in cydia.

Hoe update ik precies van 4.1 naar 4.2.1? Het firmware bestand downloaden en dan?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-03-11, 08:46
Jitse's schermafbeelding
Jitse Jitse is offline
• iOS 6.1.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 182
Standaard

Download TinyUmbrella (hier: The Firmware Umbrella - TinyUmbrella). Sluit je iPhone aan op je PC. TinyUmbrella zal nu je door Cydia opgeslagen SHSH Blobs herkennen, die zul je in het schermpje te zien krijgen.
Klik in TinyUmbrella op Start TSS server.
Open iTunes
Ga naar het overzichtscherm van je iPhone. Houd Shift ingedrukt en klik op Update. Selecteer de gedownloade firmware en laat iTunes verder z'n werk doen.
  #3  
Oud 23-03-11, 12:23
joj3 joj3 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 39
Standaard

Thanks, maar ik heb ook nog iets gelezen over:
- iphone in DFU of recovery mode zetten
- host bestand wijzigen

Is dat dan niet nodig in dit geval?
  #4  
Oud 23-03-11, 15:17
Jitse's schermafbeelding
Jitse Jitse is offline
• iOS 6.1.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 182
Standaard

Nee, niet als je TinyUmbrella gebruikt.
  #5  
Oud 23-03-11, 18:11
joj3 joj3 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 39
Standaard

Dat ging denk ik niet goed... heb een foutmelding gekregen dat de update niet geverifieerd kon worden ofzo, en als ik itunes opstart kan ik alleen nog maar op restore klikken. Krijg ook de melding dat ik op restore moet klikken voordat ik mn iphone kan gebruiken

het was een error 1013 btw, op internet is te lezen dat dit een manier is van apple om bewerking van host files te gaan.. is dat niet precies wat tinyumbrella doet?

edit2: ik ben er al uit: vanaf de website van tinyumbrella Fix Recovery [Windows] downloaden. Op internet naar zlib1.dll zoeken en in dezelfde map plaatsen als de exe's uit Fix Recovery [Windows]. De exe opstarten en ff wachten tot je iphone weer normaal start Je ziet wel greenpoison e.d. staan, dus het heeft wel iets met jailbreaken te maken (ook hetzelfde "matrix" scherm dat je te zien krijgt), maar je telefoon is niet gejailbreakt ofzo... wel apart iig, maar hij doet het weer

Laatst gewijzigd door joj3; 23-03-11 om 18:52.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:57.