iPhone 4 blijft hangen in recovery, fout 1013 bij herstellen discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Vorig jaar heb ik een iPhone 4 uit de VS gehaald en deze met veel plezier gebruikt en enkele malen geupdate richting de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4 blijft hangen in recovery, fout 1013 bij herstellen
Hallo allemaal,
Vorig jaar heb ik een iPhone 4 uit de VS gehaald en deze met veel plezier gebruikt en enkele malen geupdate richting de nieuwste versies van iOS. Totdat ik enkele dagen geleden wakker werd met een iPhone welke een "sluitmijaanopitunes" scherm gaf. Herstellen in iTunes naar iOS4.2.1 wil niet lukken, krijg bij het herstellen van de iPhone-firmware fout 1013 keer op keer. Heeft iemand een work-around zodat ik mijn iPhone weer kan gebruiken? Programma's zoals fixrecovery werken niet en zorgen er uiteindelijk weer voor dat ik op het vervelende "sluitmijaanopitunes" scherm beland. Ik durf niet naar 4.3.1 te updaten aangezien ik dan bang ben mijn baseband(1.59.00) te verliezen en m'n iPhone niet meer te kunnen jailbreaken. Heeft iemand een solution? Thanks in advance! Prettig weekend iPhone 4 32GB, AT&T |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Tiny umbrella proberen!
|
|
|||
|
|||
Iphone aan comp en jailbraik uitvoeren...
|
|
|||
|
|||
Nice thanks, hij werkt weer Yilmaz81!
Nog geen mogelijkheid om te updaten naar 4.3.1 zeker? |
|
|||
|
|||
4.2 draait op dit moment lekker op de iphone.
ik heb die van mij nu op 4.3 ook gejailbraikt. Om stres te voorkomen gewoon lekker om 4.2 houden. Als de jailbraik voor 4.3 vrij wordt gegeven zul je het vanzelf merken hier. Je baseband lekker op 01 houden, en genieten van je iphone |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3gs blijft hangen tijdens herstellen | puma17 | iPhone algemeen | 1 | 22-04-11 01:12 |
Iphone 4: [tiny] Herstellen naar 4.1 blijft hangen | brotherlouie98 | iPhone algemeen | 7 | 23-11-10 20:28 |
3g blijft hangen in recovery | Nick16gb | iPhone algemeen | 4 | 06-11-10 00:32 |
iPhone: Herstellen iphone 3gs FW 4.01 blijft hangen | Pienoet | Jailbreak | 7 | 14-10-10 01:07 |
iPhone 3gs blijft hangen na update 3.1 (fout ) | alikarakas | iPhone algemeen | 13 | 11-09-09 12:28 |
|
|