//

Kan ik .ipa files verwijderen?

Kan ik .ipa files verwijderen? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) want ik heb ruimte nodig op mijn Iphone maar kan ik die verwijderen zonder dat de apps weg gaan? Of nemen die geen plek in? ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-03-11, 21:51
Ip0d Ip0d is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 80
Standaard Kan ik .ipa files verwijderen?

want ik heb ruimte nodig op mijn Iphone maar kan ik die verwijderen zonder dat de apps weg gaan? Of nemen die geen plek in?

En nog iets anders: ik heb IOS3 folders geinstalleerd want dan kan ik folders maken. Maar speelt zon app zich af op de achtergrond? Want ik weet niet ik mijn batterij nou afgenomen is door dat, of omdat ik minuten op internet zat.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-03-11, 21:55
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

.ipa files zijn je apps, dus die kan je beter niet verwijderen als je je apps wil behouden. Weet ook dat we het hier niet over illegale methodes gaan hebben

Overigens is het best mogelijk dat iOS3 Folders je batterijduur laat afnemen, zeker als MobileSubstrate op de achtergrond draait.
  #3  
Oud 27-03-11, 22:35
Ip0d Ip0d is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 80
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 Bekijk bericht
.ipa files zijn je apps, dus die kan je beter niet verwijderen als je je apps wil behouden. Weet ook dat we het hier niet over illegale methodes gaan hebben

Overigens is het best mogelijk dat iOS3 Folders je batterijduur laat afnemen, zeker als MobileSubstrate op de achtergrond draait.
Ja, dat! Ik kreeg eerst 1 melding dat mn Iphone in safety mode opgestart moest worden, en die folders werken aanzienlijk traag. En waarom kan ik SBSsettings daardoor niet gebruiken?
Kan ik MobileSubstrate zonder gevolgen uitzetten, Of gwn heel die Cydia app weggooien?

Laatst gewijzigd door Ip0d; 27-03-11 om 22:42.
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Uploaden .ipa files via I-tunes xxMartenxx Archief 3 09-12-08 22:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:42.