Iphone 3gs ipad baseband omzetten naar officiele unlock? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey ik heb een vraag over mijn gejailbreakte iphone, Iphone loopt op iOS 4.1(8B117) Baseband: 06.15.00 ben beetje klaar met de jailbreak kan ik ook ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 3gs ipad baseband omzetten naar officiele unlock?
Hey ik heb een vraag over mijn gejailbreakte iphone,
Iphone loopt op iOS 4.1(8B117) Baseband: 06.15.00 ben beetje klaar met de jailbreak kan ik ook updaten naar officiele unlock? zouden jullie me kunnen helpen? Mvg, Lennart |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Gewoon updaten en daarna officiele unlock uitvoeren?
|
|
|||
|
|||
Wat bedoel je met een officiële unlock? Als je bedoelt een change naar neverlock toestel dit ligt eraan welke simlock er op het toestel zich bevind. T-Mobile is erg makkelijk maar een SFR is moeilijk.
|
|
|||
|
|||
Gebruik hem op het moment nog met jailbreak, als ik de update doe via itunes is ie gelockt neem ik aan of is dit niet het geval?
voor de jailbreak was ie t mobile. |
|
|||
|
|||
Iemand hier eens over nagedacht?
|
|
|||
|
|||
ALS ik het goed heb begrepen, kun je nu niet meer officieel updaten via iTunes omdat er een iPad baseband op staat. De baseband is niet te downgraden. Je kan dus sinds je hebt geunlockt met de iPad baseband niet meer updaten, behalve met een jailbreak misschien.
|
|
|||
|
|||
dus als ik de update doe van itunes naar 4.3.1 krijg ik dus niet een officiele baseband?
|
|
|||
|
|||
Nee, je krijgt geen officiële modem firmware. Meer nog, tijdens de update naar IOS 4.3.1 gaat iTunes vaststellen dat je niet de juiste modem firmware hebt voor uw toestel en gaat de update afbreken.
|
|
|||
|
|||
ondertussen zelf maar geupdated naar 4.3.1 is gelukt met snowbreeze custom firmware dus zelfde baseband maar nu is ie niet gejailbreakt en heb ik aanbieder KPN NL 10.0 is dit nu een officiele unlock dus nu vooraltijd updaten via itunes zonder problemen?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Nee helaas voor je ja. nooit officieel updaten. Maar 1 voordeel je hoeft niet te jailbreaken en te unlocken via ultrasn0w! en dat levert 1 voordeel op. Je hebt geen last van GPS problemen.
|
|||
|
|||
Citaat:
ik heb ook een iphone 3gs met fw. 4.2.1 BB 6.15 als ik dus een custom firmware van 4.3.1 doe heb ik geen gps probleem meer? Laatst gewijzigd door JHZ; 09-04-11 om 10:23. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Het maakt niet uit welk iOS je op je iPhone zet. De iPad modem firmware 6.15 blijft de modems aansturen met alle gevolgen van het gebruik van ongeschikte modem firmware. Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 09-04-11 om 11:16. |
|
|||
|
|||
Of Apple moet een ooit een modem firmware hoger dan die van de iPad uitbrengen
|
|
|||
|
|||
juist, of je soldeert er een andere chip in...
1 ding weet ik zeker ik ga m`n iphone verkopen! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik heb ook een iphone 3gs met bb 06.15.00 bb ipad
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS: Officiële unlock iPhone 3gs Orange (UK) | faldera | Unlock | 22 | 22-05-12 02:18 |
iPhone 3GS: Wordt mijn baseband geupgrade als ik unlock via itunes(officiele t-mobile unlock)? | Hunter20 | Unlock | 5 | 21-01-11 16:52 |
ipad v3.2.1 jailbrake omzetten naar 4.2.1 | solex | iPad algemeen | 0 | 28-12-10 15:27 |
Iphone abbonement omzetten naar Ipad | andre janssen | iPad algemeen | 4 | 31-07-10 09:40 |
iPhone 3GS: Officiele unlock; welke firmware/baseband krijg ik dan ? | keysersoze0909 | Unlock | 5 | 06-04-10 19:59 |
|
|