Iphone 3G 4.2.1 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, ik heb vorige week mijn Iphone 3g 4.2.1 proberen te jailbreaken met Redns0w maar dit lukte niet omdat redsn0w niet meer reageerde op de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 3G 4.2.1
Hey,
ik heb vorige week mijn Iphone 3g 4.2.1 proberen te jailbreaken met Redns0w maar dit lukte niet omdat redsn0w niet meer reageerde op de pc :S. Toen moest ik weer alles herstellen, om dit voorval opnieuw te vermijden zou ik graag willen weten wat ik hieraan kan doen ? Mijn ipod touch heb ik gejailbreakt met Greenpois0n, dit gebeurde zonder probleem maar ik heb ergens gelezen dat een 3g met 4.2.1 niet gejailbreakt kan worden met greenpois0n. Kan iemand me dit eens duidelijk zeggen . Alvast bedankt, GR |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Kijk hier: http://forum.iculture.nl/f14/iphone-...tml#post604700
Voor een iPhone 3G op FW 4.2.1 gebruik je redsn0w.
|
|||
|
|||
Maar dat lukt niet ...
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Dat lijkt me een duidelijke fout. Zet je iPhone in DFU mode en probeer het nog eens.
|
|
|||
|
|||
Ja, gewoon in DFU zetten met de bekende combinatie. Let op dat als je gebruik maakt van Redsn0w dat je hem in Compatabiliteitsmodus Windows 95 zet (kan alleen bij Vista en 7). Dan uitvoeren als administrator en dan zou het echt moeten werken!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik krijg wel iedere keer de melding dat mijn herstel van mijn iphone 3G mislukt is. Heeft het toevallig daar niets mee te maken? Dit is de melding: Er heeft zich een fout voorgedaan tijdens het herstellen van deze iphone (-402620415). Pfff ik word er zot van! Er lukt niets om die in DFU mode te krijgen, zelfs de home en power buttons tegelijk blijven indrukken en dan nog doet ie niets.. HELP!!!! Laatst gewijzigd door xenophon; 02-04-11 om 16:23. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Een van de buttons wellicht defect?
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|