nieuwe iPod Touch versie 4.3.1 jailbreaken discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) is het mogelijk om mijn ipod touch te jailbreaken? of moet ik nog wachten?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
nieuwe iPod Touch versie 4.3.1 jailbreaken
is het mogelijk om mijn ipod touch te jailbreaken?
of moet ik nog wachten? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Als jij een untethered jailbreak wil moet je vast nog even wachten maar wil je een tethered jailbreak dat kan al met sn0wbreeze doormiddel van een custom firmware
Laatst gewijzigd door DJxReventon; 30-03-11 om 23:11. Reden: Typfout |
|
|||
|
|||
okee ik ben niet helemaal thuis in die uitspraken haha
ik heb al iets geprobeerd met redsn0w en van alles gedownload maar het werkte dus niet wat is het verschil tussen die 2? |
|
|||
|
|||
oh sorry foutje
maar de tethered manier is dus niet aan te raden? hoe lang is het meestal voor je unthetered kan krijgen? |
|
||||
|
||||
Dat verschilt maar ik gok het op een maandje of 2
|
|
|||
|
|||
ik snap er echt niets van : is er nu wel of niet een jailbreak 4.3.1. greenpoison???
|
|
|||
|
|||
er is al een jailbreak (sn0wbreeze) beschikbaar voor iOS 4.3.1, maar dit is een tethered. Dat wil zeggen dat je je iPhone moet "helpen" met opstarten. Iedere keer als je je iPhone opnieuw opstart heb je je pc hierbij nodig. Het programmaatje iBooty moet je dan starten op je pc en je iPhone elke keer in DFU-modus zetten. Anders ben je je jailbreak kwijt.
|
|||
|
|||
Mmm, das een beetje opblaaspop methode... Ik wacht wel even tot green poison 4.3.1. Er is, thanxs
Ik ben wel benieuwd waar de mannen van green poison het gefixt hebben, zet hem op jongens!! Laatst gewijzigd door King1987; 03-04-11 om 13:37. Reden: edit knop gebruiken aub |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPod touch: Ipod touch jailbreaken? | Leedvermaak | Jailbreak | 6 | 03-05-10 19:01 |
iPod touch: jailbreaken | Doblie | Jailbreak [archief] | 1 | 23-08-08 15:26 |
iPod touch Jailbreaken | Lorsk8 | Unlock [archief] | 4 | 07-06-08 00:35 |
|
|