JB met redsn0w_win_0.9.6rc10 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb onlangs redsn0w_win_0.9.6rc9 gebruikt om te jailbreaken. Met wat moeite (en veel tijd) helemaal gelukt. Nu is redsn0w_win_0.9.6rc10 uit en die wil ik graag hanteren. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
JB met redsn0w_win_0.9.6rc10
Heb onlangs redsn0w_win_0.9.6rc9 gebruikt om te jailbreaken. Met wat moeite (en veel tijd) helemaal gelukt. Nu is redsn0w_win_0.9.6rc10 uit en die wil ik graag hanteren. Volgens het Dev-Team kun je deze software gewoon over je oude Jailbreak heenzetten. Alleen geen vinkje bij 'Cydia installeren' zetten. Sta op het punt om dat te doen, maar wil toch wachten op jullie reacties, ik heb geen zin om weer tijden kwijt te zijn met het opnieuw installeren van apps. Duse apps (cydia en Apple) blijven toch gewoon intact? Of moet je ze opnieuw downloaden/installeren e.d.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Waarom zou je dat toch allemaal gaan doen? De exploit in rc10 is absoluut dezelfde als in rc9. Alleen kan je met rc10 een animated bootlogo gebruiken. Als je dat absoluut wilt dan zou ik zeggen: Doen !
|
|
||||
|
||||
Welke problemen ondervind je met je huidige jailbreak?
|
||||
|
||||
Ik heb RC11 geinstalleerd voor de animated bootlogos, maar ik krijg het harley bootlogo niet aan de gang. Heb wel in de instellingen bij bootlogos het harley logo aangevinkt.
Zie ik iets over het hoofd. @timosha : Aut Caesar, aut nullus
If it aint a Harley or an Iphone who cares what it is Laatst gewijzigd door nighttrain; 07-04-11 om 15:50. |
|
|||
|
|||
Ik heb RC11 erover gegooit terwijl ik eerst de 9 versie had. Merk geen verschil maar dat was wel duidelijk dat er niet veel gewijzigd is. Voor het idee heb ik het veranderd, misschien toch wat kleine bugs opgelost?! die ik overigens niet heb kunnen bespeuren. Er is in ieder geval niets weg Jajaohnee!
Gr. Dennis |
|
||||
|
||||
Ik heb ook rc11 over rc9 heen geïnstalleerd (gewoon omdat ik redsn0w over redsn0w nog nooit geprobeerd had en wilde zien wat er gebeurt).
Merk ook geen verschil.
|
|||
|
|||
bekend probleem RC11 en ani bootlogo's werkt niet/slecht. Probeer RC10 eens..
|
|
||||
|
||||
Euhm.. hoe zit het met de batterij? Zijn deze problemen ietwat verbeterd of..?
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Jailbreak 3Gs Werkt niet met Redsn0w_win_0.9.6b4!! | devendra | Jailbreak | 12 | 25-11-10 14:15 |
Probleempje met updaten, had 't o.a. met Tunin.fm en nu met Belstatus. | JDFS | Archief | 7 | 03-03-09 22:43 |
|
|