silent-switch is verandert in rotatievergrendeling. help! discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi, gister werkte mijn gejailbreakte iphone niet meer echt goed, dus heb ik hem herstelt via itunes.MAAR nou zit ik met een probleem, de silent-switch ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
silent-switch is verandert in rotatievergrendeling. help!
hoi, gister werkte mijn gejailbreakte iphone niet meer echt goed, dus heb ik hem herstelt via itunes.MAAR nou zit ik met een probleem, de silent-switch is ineens veranderd in een rotatievergrendeling knop. hier onder ff fotootje:
dat komt er dus te staan als je de silentknop omhoog doet. en de knop om het geluid uit te zetten staat nou bij de ipod-functie wie o wie kan mij helpen om dit weer te veranderen?? zodat de silent-knop gewoon weer het geluid op stil kan laten staan mvg bas Laatst gewijzigd door basboy12; 10-04-11 om 10:05. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Hoe krijg je dat? Dat wil ik juist!
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
nee, ik heb dat niet. maar ik had zegmaar een gejailbreakte iphone, en toen was ik iets aan het aanpassen met winSPC, en toen deed ie het niet meer. dus ik heb via itunes me iphone hersteld zodat de normale software er weer op stond, en TOEN werkte de mute knop al niet. dus het is iets anders..
maar met welk programmaatje heb jij die instellingen toegepast, misschien dat het daarin wel kan veranderen grt bas |
|
|||
|
|||
het is al weer goed hoor. Ik heb een reservekopie op me iPhone van 7 april gezet, daarna was de silent-switch ook echt weer voor het geluid en niet voor rotatie..
maar toch bedankt voor de reacties enzo mvg Bas |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad: Rotatievergrendeling verdwenen na JB 4.3.1, iPod 3G? | Flesje | Jailbreak | 11 | 06-04-11 11:02 |
Silent/Ringer-switch (bijna) kapot | wilmer | iPhone algemeen | 108 | 11-03-11 20:19 |
Ringer/Silent toggle for iPhone | steffen123 | Jailbreak apps en thema's | 0 | 24-10-10 21:20 |
Ring/Silent Switch kapot.. | ChielvanIeperen | iPhone algemeen | 10 | 11-09-10 02:02 |
ongewild gebruik van silent switch | robbuijs | iPhone algemeen | 1 | 29-11-09 13:58 |
|
|