Kan niet updaten naar 4.3.2 met error 'not eligble' discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) De titel zegt eigenlijk alles al. Ik probeer mijn iphone te updaten naar de meest recente firmwareversie maar dit lukt niet omdat hij 'not eligible' ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan niet updaten naar 4.3.2 met error 'not eligble'
De titel zegt eigenlijk alles al.
Ik probeer mijn iphone te updaten naar de meest recente firmwareversie maar dit lukt niet omdat hij 'not eligible' is. Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? Mijn vorige updates heb ik uitgevoerd door middel van een custom firmware met pwnagetool. Alvast veel dank. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ben je nu weer aan het updaten met Pwnagetool? Misschien heb je dan de verkeerde FW gedownload en krijg je daarom deze error.
|
|||
|
|||
Nee, ik wilde juist op de normale manier updaten
|
|
||||
|
||||
Misschien moet je dan eens proberen met een ander programma te updaten mbv DFU mode of wat dan ook, anders zou ik het zelf ook niet weten..
|
|
|||
|
|||
Ik denk dat Apple boos is omdat er misschien niet de juiste modem firmware op die iPhone staat.
|
|
|||
|
|||
Zelfde probleem op zowel een iPhone 4 alsook iPad 1 gehad. Beiden weigerden (normaal via iTunes) te upgraden naar 4.3.2 en geven die melding "..... not eligible .....".
Nadat ik in de Hosts file alles verwijderd had waar 'gs.apple.com' in voorkwam werkte de upgrade naar 4.3.2 probleemloos. JB'en moet nog gebeuren maar ik ga er vanuit dat dit ook probleemloos zal gaan. Laatst gewijzigd door forum.bericht; 19-04-11 om 17:56. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
kan niet updaten naar 4.1+ | calvinbenik | iPhone algemeen | 9 | 08-05-11 17:29 |
Kan iphone niet updaten naar OS 4.3.1 ??? | bgeelen | iTunes | 17 | 06-04-11 21:06 |
Windows: Kan niet updaten naar 4.2.1 | kuraikisai | iTunes | 2 | 06-02-11 16:21 |
Kan niet updaten naar 4.0.1 | Lotje | iPhone algemeen | 1 | 21-07-10 23:23 |
[OS4] Updaten naar OS 4 Beta stopt altijd met error 13 of 3000 | OSxMobile | Archief | 2 | 09-04-10 22:57 |
|
|