Geen nerwerk verbinding discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb vandaag mijn iphone ge upgrade naar 4.3.2 en daarna de jail er overheen, heb sindsdien geen netwerk verbinding meer......zijn er meer mensen met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen nerwerk verbinding
Ik heb vandaag mijn iphone ge upgrade naar 4.3.2 en daarna de jail er overheen, heb sindsdien geen netwerk verbinding meer......zijn er meer mensen met dit probleem en zoja wat is er aan te doen
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb net hetzelfde voor, Iphone 4.3.2 jailbroken, maar sindsdien heb ik geen netwerk (proximus) meer. Kan er ons iemand helpen?
|
|
|||
|
|||
ik heb het weer voor elkaar
wederom een harde reset gedaan met de iphone dus een systeem herstel.....daarna een backup vanaf itunes naar de iphone gedaan......daarna weer de jailbrake gedaan en voila........cydia deed het en ik had ook weer verbinding |
|
|||
|
|||
Ik heb ongeveer hetzelfde gedaan, alleen heb ik de back-up van voor de installatie van Cydia ge-reset.
Dolblij dat ik mijn provider teruggevonden heb, blijf ik met mijn fikken van het jailbreaken af, tenzij een kenner het voor mij doet |
|
|||
|
|||
ook bij mij geen network meer. Bij opnieuw sim invoeren krijg ik wel de carrieroptie terug. Bovengenoemde oplossing werken helaas niet.
Laatst gewijzigd door Reddog; 22-04-11 om 14:08. |
|
|||
|
|||
opgelost door de originele firmware van een andere bron te gebruiken
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen verbinding | giljom | Wi-Fi | 2 | 30-04-11 22:41 |
geen verbinding! | hans407 | iPhone algemeen | 0 | 27-02-11 11:36 |
3G: wel internet/wel verbinding server, Wi-Fi: wel internet/geen verbinding met serve | Pieter van Andes | Wi-Fi | 0 | 29-07-10 01:46 |
Geen 3G verbinding | Jos Bruining | Archief | 1 | 10-01-10 13:38 |
|
|