Ipod touch 1g jailbreaken? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik probeer dus een ipod touch 1G 32 gb 2.2.1 van iemand te jailbreaken en krijg het niet voor elkaar zeg. Het moet dus ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ipod touch 1g jailbreaken?
Hoi,
Ik probeer dus een ipod touch 1G 32 gb 2.2.1 van iemand te jailbreaken en krijg het niet voor elkaar zeg. Het moet dus met quickpwn te doen zijn maar ik krijg het niet werkend met windows 7. (uitvoeren als admin, compabiliteitsmodus) Ook heb ik het op een laptop met xp geprobeerd... Is het helemaal niet meer te doen met dit oude toestel? Ik kan met firmware ook niet updaten, hij zit op 2.2.1 Heb spirit, limerain, jailbreakme ook geprobeerd maar niks. Bvd Laatst gewijzigd door fransbreda; 21-04-11 om 18:54. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Niemand tips?
|
|
|||
|
|||
Ja wel herstellen in itunes dan zet hij er 3.1.3 en dan spirit gebruiken heb ik ook bij een vriend gedaan
|
|
||||
|
||||
Werkt jailbreakme.com niet ook bij iOS 3.1.3?
EDIT: volgens dit artikel werkt het. Staat gewoon op deze website: Jailbreak iPhone, iPod touch en iPad eenvoudig met jailbreakme.com - iPhone - iPhoneclub.nl Laatst gewijzigd door remundo7000; 24-04-11 om 13:49. |
|
|||
|
|||
Jailbreaken op 2.2.1 heeft zoiezo weinig zin, want bijna geen een App voor de iPod/iPhone ondersteund nog 2.2.1. inderdaad wat jimspeed1998 zegt, even herstellen in iTunes (beter NIET bijwerken maar herstellen!) en dan gaat hij naar 3.1.3. Dan even spirit downloaden (Spirit). Dan je iPod met de computer verbinden (je MOET iTunes sluiten) en dan jailbreaken. Alleen er is een probleem:
Je moet een iTunes versie hebben die LAGER is dan 9.2! Dus met 10.x.x gaat het niet dacht ik. Succes |
|
|||
|
|||
ik had hoger dan itunes 10 en het is gewoon gelukt
|
|
|||
|
|||
Met itunes 10xxxx lukt het idd niet.
Zal eens een oude laptop erbij pakken. |
|
|||
|
|||
hij blijft maar 2.2.1 erop zetten.
hoogst irritant. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPod touch: Ipod touch jailbreaken? | Leedvermaak | Jailbreak | 6 | 03-05-10 19:01 |
ipod touch jailbreaken | Monsterkils | Archief | 1 | 29-11-09 11:00 |
iPod touch: jailbreaken | Doblie | Jailbreak [archief] | 1 | 23-08-08 15:26 |
iPod touch Jailbreaken | Lorsk8 | Unlock [archief] | 4 | 07-06-08 00:35 |
|
|