Kan springboad niet restarten discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds een tijdje dat ik mijn telefoon niet meer kan respringen. Ik krijg dan een zwartr scherm met een radje en die blijft ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan springboad niet restarten
Ik heb sinds een tijdje dat ik mijn telefoon niet meer kan respringen. Ik krijg dan een zwartr scherm met een radje en die blijft gewoon maar doordraaien.
Ik kan dan alleen verder door een harde reset uit te voeren. Ik heb de software net opnieuw herstelt via een andere laptop, aangezien hij het op mijn computer ineens niet meer doet, maar na installeren Cydia en SBsettings is het probleem er weer. Laatst gewijzigd door Tr1bal; 25-07-11 om 12:24. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dan denk ik dat het aan SBSettings ligt verwijder SBSettings is en probeer dan nog eens te respringen
|
|||
|
|||
Hoe respring je zonder Sbsettings?
|
|
||||
|
||||
Nou daar zijn verschillende tweaks voor maar ik gebruikte respring van de bigboss repo
|
|
|||
|
|||
Probleem is opgelost
Laatst gewijzigd door Tr1bal; 25-07-11 om 12:24. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan geen 'mp3' syncen... 'Kan niet afgespeeld worden op deze iPhone' | Denneke | iTunes | 2 | 23-01-10 12:41 |
Kan niet resetten omdat door netwerkproblemen de update niet kan | Sabine91 | iPhone algemeen | 2 | 09-08-09 08:01 |
Crashen Springboad | nylezis | iPhone algemeen | 2 | 28-07-09 14:57 |
Softwarematig restarten of uitschakelen? | Falastine | iPhone Apps | 9 | 16-07-09 17:58 |
|
|