//

vastzitten bij noodoproepscherm

vastzitten bij noodoproepscherm discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal Ik heb weer een heel aantal uren verspeeld na per ongeluk een update te hebben uitgevoerd in itunes. Momenteel zit ik met mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-05-11, 20:59
Gerrito Gerrito is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 14
Standaard vastzitten bij noodoproepscherm

Hallo allemaal

Ik heb weer een heel aantal uren verspeeld na per ongeluk een update te hebben uitgevoerd in itunes. Momenteel zit ik met mijn iphone 4 op ios 4.3.2 en baseband 04.10.01 vast. Op de ultimate jailbreak and unlock wizard staat nochtans beschreven dat ik mijn toestel zou moeten kunnen jailbreaken. Toch krijg ik dit niet voor elkaar. Ik blijf vastzitten in het beginscherm waar staat 'no simcard installed' -->insert a valid sim... en de mogelijheid om een noodoproep te doen. Ik heb al proberen te jailbreaken met de laatst nieuwe redsnow en snowbreeze maar NIKS werkt. HELP!.

groeten en bedankt


Gerrit
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-05-11, 23:55
kimvb's schermafbeelding
kimvb kimvb is offline
• iOS 10.3.3
• 11.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: oudenaarde
Berichten: 437
Standaard

Als hij unlocked moet worden heb je pech want deze baseband is niet te unlocken. Hierdoor blijf je vast hangen op het noidoproep scherm.
Normaal via redsnow kan je je firmware wel activeren dit moet je ergens aanvinken zodat je uit het noodoproep scherm geraakt.
maar dan kan je nog niet bellen
  #3  
Oud 05-05-11, 01:24
pimgo pimgo is offline
• iOS 5.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 17
Standaard

Je moet de nieuwste redsn0w downloaden en jou huidige ipws. Even googlen op iPhone software. En dan moet je dat selecteren bij redsn0w en op de volgende pagina moet je cydia aangeklikt laten en weer op volgende drukken dan de stappen volgen en je iPhone kan je gebruiken. Zo heb ik het gedaan. Als je dan Sam installeerd kan je daarna ook gewoon updaten zonder problemen.
  #4  
Oud 05-05-11, 07:59
kimvb's schermafbeelding
kimvb kimvb is offline
• iOS 10.3.3
• 11.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: oudenaarde
Berichten: 437
Standaard

Je kan bij redsnow normaal aanklikken dat hij je iphone moet activeren.
  #5  
Oud 05-05-11, 22:58
ptje ptje is offline
• iOS 5.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 39
Standaard

Volgens mij is het zo, als hij em met redsnow geupgrade heeft, heeft ie zijn toestel ook gelijk van een nieuwe basebandversie voorzien. Dat kun je eventueel met tinyumbrella, zo zien als je niet gewoon in het menu kunt. Ik verwacht dat daar de laatste nieuwe baseband zal staan, door jou upgrade.

Om te upgraden zonder de baseband te verhogen, zul je een tool moeten gebruiken zoals snowbreeze of iets dergelijks en daar een custom firmware mee te maken.

Ben een beetje bang dat er nu geen oplossing is even, als je baseband geupgrade is.

Gr.
Peter
  #6  
Oud 07-05-11, 01:16
Rubenn1992 Rubenn1992 is offline
• iOS 9.0.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 138
Standaard

Een beetje iphone jailbreaker weet dat de iphone 4 niet met 1 klik ergens in redsnow kan worden geactiveerd. Dat kan alleen met oudere firmwares dan ios4.x. Hij kan wel geactiveerd, maar hiervoor moet je een phonebook sim aanschaffen. Zijn genoeg te vinden op internet
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto's roteren ongewenst bij presentatie-niet bij kantelen iPad us ABKtje iPad algemeen 6 05-05-14 09:11
Iphone 3gs blijft vastzitten op apple logo tibootje2000 iPhone algemeen 1 20-05-11 14:18
iPhone: [HELP] 3.1.2->4.0 Vast in Noodoproepscherm FrontRunner Jailbreak 6 18-07-10 12:12
iPhone: iphone blijft vastzitten scoop1 Jailbreak 19 20-09-09 18:44
Wi-Fi werkt bij de ene iPhone wel en bij de andere niet RRed Archief 0 24-10-07 12:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:07.