//

Na de jailbreak ...

Na de jailbreak ... discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb enkele vragen voordat ik men iPhone opnieuw jailbreak (het gaat niet over het jailbreaken zelf, dat is makkie, maar wat erna komt) Mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-05-11, 18:00
MrBramme MrBramme is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 195
Standaard Na de jailbreak ...

Ik heb enkele vragen voordat ik men iPhone opnieuw jailbreak (het gaat niet over het jailbreaken zelf, dat is makkie, maar wat erna komt)

Mijn reden voor om te jailbreaken: theme's & ring/sms tones.
Uiteraard zal ik, eens ik ermee bekend ben, meer dingen doen via jailbreak maar dat is toekomstmuziek

Ik heb al eens gejailbreaked maar dat is steeds zo'n zoektocht in cydia en online om iets nuttig te vinden. Daarom, kan iemand me heel simpel en in mensentaal zeggen wat ik moet downloaden in cydia en hoe ik makkelijk door themes kan neuzen om iets te vinden wat me aanstaat.
En hoe kan ik mijn sms toon aanpassen?

Kan zijn dat ik me vergis of dat ik verwend ben erin, maar dat moet toch makkelijk kunnen?

Thanks
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-05-11, 18:17
Mavalier Mavalier is offline
• iOS 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 5
Standaard

Hey MrBramme,

Nu is er eigenlijk geen ander manier om makkelijker door themes rond te surfen, je moet gewoon WinterBoard downloaden en via Cydia een theme downloaden dat is de enigste manier! (Voor zover ik weet)

Met ringtones ben ik niet zo bekend ik gebruik altijd de standaard dus heb daar nog nooit naar gekeken!

Veel succes!
  #3  
Oud 14-05-11, 19:21
Jitse's schermafbeelding
Jitse Jitse is offline
• iOS 6.1.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 182
Standaard

In tegenstelling tot wat Mavalier zegt is er wel degelijk een makkelijke manier om door themes te zoeken. Open Cydia -> Categorieën -> Themes (of Ringtones)
  #4  
Oud 15-05-11, 15:06
Jamalietjuh Jamalietjuh is offline
• iOS 13.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Breda
Berichten: 88
Standaard

ringtones download je ook gewoon via cydia, Dan vink je ze aan in het menu "Geluiden" ringtones en tik je de ringtone aan die je gedownload hebt,

Veel succes
__________________
Al stuurt een Blackberry een gouden ping, Het is en blijft een lelijk ding..
  #5  
Oud 15-05-11, 16:06
MrBramme MrBramme is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 195
Standaard

Hoi,

Bedankt voor de feedback, maar ik hoop meer op een vorm van browsen via men desktop pc waarin in via screenshots/fragmenten kan kiezen wat ik wil en dan simpelweg dat download zonder dat ik eerst enorm veel "zever" moet downloaden en testen op men iphone zelf.
  #6  
Oud 15-05-11, 20:57
sensei sensei is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 4
Standaard

Download zonder of met jailbreak op je pc de ringtone die je wilt via Free Ringtones for mobile and iPhone - Audiko en sleep deze gewoon in je itunes 'muziek' venster of importeer die zoals je met muziek doet. Gewoon syncen en ze staan erop. Veel gemakkelijker dan via jailbreak.
  #7  
Oud 16-05-11, 16:58
rushhour rushhour is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 55
Standaard

Voor ringtones heb ik de perfecte app gevonden in Cydia. Unlimtones! Zeker een aanrader voor ringtone te zoeken als te maken vanuit ipod! Werkt trouwens via de site van audiko dacht ik.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: 3GS/Belgisch/3.12/Jailbreak | Windows 7 reinstall, tips tbv behoud jailbreak ? Moehaha Jailbreak 0 28-03-10 00:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:03.