Downgrade vraag discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemiddag, Ik ben voor wat betreft jailbreaken nieuw, wat wil ik graag proberen Ik heb van alle vorige (4.3.1, 4.3.2 & 4.3.3) mbv IshshIt op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Downgrade vraag
Goedemiddag,
Ik ben voor wat betreft jailbreaken nieuw, wat wil ik graag proberen Ik heb van alle vorige (4.3.1, 4.3.2 & 4.3.3) mbv IshshIt op mijn Iphone 4 de shsh blobs opgeslagen. Voor alle FW's heb ik aparte mapjes gemaakt, met daarin de FW's en de shsh blobs. Nu is mijn vraag, kan ik nu eventueel downgraden? En zoja hoe ga ik dat doen dan? Ik heb wel eea gelezen maar kan er toch niet helemaal wijs uit worden en zodoende durf ik het ook nog niet aan M.vr.gr. Jordy |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dan kun je terug naar 4.3.1, 4.3.2 of 4.3.3 als je die SHSH blobs op je PC/Mac zet en met de server van TinyUmbrella gebruikt.
Lees de FAQ daarvan eens?
|
|||
|
|||
Citaat:
M.vr.Gr. Jordy |
|
|||
|
|||
Als je in Cydia hebt aangeklikt "make my life easier" kan het ook al
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Dan heeft Cydia ze voor je opgeslagen en kun je ook via die server terug naar de versies die je noemt.
|
|
|||
|
|||
Okee, nou het kwartje valt nog niet echt. Dus dan gewoon met shift en FW in itunes de oudere FW erop en klaar dan?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
downgrade 4.20 -4.1 | hamertje | Jailbreak | 2 | 12-01-11 10:48 |
Downgrade 4.2.1 | Hiibb | iPhone algemeen | 10 | 13-12-10 10:42 |
iPhone: Ipone 3gs 4.1 to 4.0.1 downgrade vraag! | Stijnsandt | Jailbreak | 7 | 21-09-10 00:41 |
iPod touch: Downgrade 4.0 --> 3.1.3 | yari1996 | Jailbreak | 6 | 24-07-10 13:37 |
Technisch/practische vraag downgrade 1.1.2 naar 1.1.1 | Gianni | Unlock [archief] | 2 | 16-01-08 12:49 |
|
|