hoe te updaten naar 4.3.3. discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb een tijdje geleden mijn iPhone (3gs) 4.3.1 gejailbreakt alleen wil ik m nu updaten naar 4.3.3 alleen ben ik nog niet echt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
hoe te updaten naar 4.3.3.
Hallo, ik heb een tijdje geleden mijn iPhone (3gs) 4.3.1 gejailbreakt alleen wil ik m nu updaten naar 4.3.3 alleen ben ik nog niet echt bekend met jailbreaken en dergelijken.
dus mijn vraag is: hoe dit te doen zonder dat ik al mijn cydia apps kwijtraak enzo?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je kunt een proggie uit Cydia halen, aptbackup of pkgbackup
Dat aanklikken buackup maken van je apps. Aan itunes hangen, updaten, jailbreaken en aptbackup of pkgbackup weer installeren en je apps restoren. simpel toch? |
|
|||
|
|||
potverdomme, gelukkig heb ik even de tijd
bedankt he |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
doen aptbackup en pkgbackup precies het zelfde???
|
|
|||
|
|||
Ja, ze back-uppen allebei je Cydia data.
EDIT: Heb even wat research gedaan. Aptbackup wordt niet meer verder gedevelopped en is dus verouderd. Het schijnt dat als je aptbackup gebruikt bij nieuwere OS'en, je je hele iPhone verpest. Gebruik dus maar Pkgbackup, die is meer up-to-date. Succes. Laatst gewijzigd door iJordi; 29-05-11 om 20:40. |
|
||||
|
||||
en je backup stat volgens mij in je contactenlijst.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Labels |
3gs 16gb, 4.3.1, 4.3.3, jailbreak |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Hoe ios 4.2.1 greenpoison JB updaten naar 4.3.1??? | MiMi | Jailbreak | 12 | 16-04-11 11:51 |
iPhone: Hoe kan ik mijn iphone het best updaten naar 4.2.1 | jonathan1993 | Jailbreak | 3 | 03-01-11 23:39 |
Hoe updaten naar juiste modemfirmware?? | bako | Archief | 5 | 21-03-10 00:57 |
iphone 2g met fw 1.1.3 (installer) updaten naar 2.2.1 hoe?? | mr.kevin | Archief | 2 | 03-03-10 20:43 |
hoe updaten naar fw2.1 ipv fw2.2? | hakphone | Archief | 1 | 01-12-08 22:16 |
|
|