iphone 3 g discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Een vriend van me wil zijn iphone 3g naar de laatste nieuwe versie updaten, hij heeft al een jailbreak gedaan op de vorige versie. dus ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone 3 g
Een vriend van me wil zijn iphone 3g naar de laatste nieuwe versie updaten, hij heeft al een jailbreak gedaan op de vorige versie.
dus als ik het goed gelezen heb moet ik gewoon http://forum.iculture.nl/f14/jailbre...-firmware.html dit uitvoeren? mvg Laatst gewijzigd door kevinvandenberghe; 08-06-11 om 15:44. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
niemand?...
|
|
|||
|
|||
Greenpois0n kan ook
|
|
||||
|
||||
Hier staat de info die je nodig hebt: Jailbreak forum > Jailbreak en Unlock forum > iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS
Een iPhone 3G op iOS 4.2.1 kun je jailbreaken met redsn0w, niet met greenpois0n.
|
|||
|
|||
dus gewoon een nieuwe firmware versie installeren bv 4.2.1 en dan jailbreaken? mvg!
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 10 juni 2011 om 14:28 ---------- heb nu de firmware versie gedownload en redsnow! maar mag ik hem gewoon opnieuw jailbreaken zonder de vorige jailbreak eraf te halen? is zeer dringend! mvg |
|
||||
|
||||
Als je de firmware (opnieuw) hebt geïnstalleerd dan is de jailbreak eraf en moet je opnieuw jailbreaken.
Als je de jailbreak al hebt gedaan en Cydia is geïnstalleerd dan hoef je niet nogmaals te jailbreaken. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|