Berichtweergeving IOS 4 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb een jailbreak app gedownload waardoor bepaalde mensen mij een bericht kunnen sturen via een website. Maar dit komt onder het knopje ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Berichtweergeving IOS 4
Hallo allemaal,
Ik heb een jailbreak app gedownload waardoor bepaalde mensen mij een bericht kunnen sturen via een website. Maar dit komt onder het knopje telefoon te staan. Ik heb dit ook als ik een sms krijg. Maar ik heb veel liever dat ik gewoon een popupje krijg als ik een sms of wat dan ook krijg. Nu is mijn vraag. 1. Is dit nog mogenlijk? 2. Is er ook een tweak die het op de manier van IOS 5 laat zien? Want die vindt ik mooier. Alvast heel erg bedankt, Groeten sentmen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
bedoel je zoiets YouTube - ‪MobileNotifier beta3 Demo‬‏ ? of juist niet? want dit lijkt beetje op wat ios 5 ook krijgt.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad: iPad updaten van IOS 3.2 jailbreak naar IOS 4.2.1 | KSH | Jailbreak | 0 | 30-11-10 19:54 |
|
|