2G niet te jailbreaken discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb hier een iPhone 2G die maar niet gejailbreaked wil worden. Voorheen was het me gelukt zonder problemen, laatst zelfs nog een 2g van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
2G niet te jailbreaken
Ik heb hier een iPhone 2G die maar niet gejailbreaked wil worden. Voorheen was het me gelukt zonder problemen, laatst zelfs nog een 2g van een vriend van me gejailbreaked + unlocked, maar nu wil het maar niet lukken.
Wat ik zoal heb geprobeerd: Redsn0w 0.92, 0.93, 0.94 Wil allemaal niet baten, of ik krijg het scherm "waiting for reboot", waarna ik redsn0w opnieuw opstart, en dan krijg ik te zien dat het "done" is, maar, zwart scherm wederom. Blackra1n --> waiting for reboot, blijft ie ook in hangen Sn0wbreeze --> kan niet restoren, foutcode 1600 of 2003(iReb) Ik ben zowat door al m'n opties heen hier en die verrekte iPhone wil maar niet jailbreaken. Ik heb alle USB poorten en 3 verschillende kabels geprobeerd maar niks werkt zo te zien Iemand die me uit mijn lijden kan verlossen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Is de software 3.1.3 ? Probeer spirit
|
|
|||
|
|||
Ik heb hem maar naar 3.1.2 gezet, dat werkte gelukkig wel zonder problemen. Er was een tweak om 3.1.3 te "faken" als je op 3.1.2 zat, weet iemand nog hoe dat heet?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Jailbreaken of niet??? | iphone789 | Jailbreak | 57 | 30-01-11 22:32 |
iPhone: jailbreaken of niet | MrBramme | Jailbreak | 17 | 29-11-10 18:46 |
Jailbreaken of niet? | Feroz | Jailbreak | 3 | 10-08-10 19:17 |
Jailbreaken of niet? | rl88 | iPad algemeen | 0 | 03-08-10 21:48 |
3GS niet te jailbreaken: Kopen of niet? | inzomnia | Archief | 1 | 21-02-10 00:14 |
|
|