Iphone 4, update van 4.3.1 naar 4.3.3 succesvol, maar blijft toch 4.3.1 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Nah, Ik heb iets vreemds, ik heb redsn0w gedownload, samen met de 4.3.3 firmware. Tijdens de handelingen met redsn0w lijkt alles goed te gaan, maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4, update van 4.3.1 naar 4.3.3 succesvol, maar blijft toch 4.3.1
Nah,
Ik heb iets vreemds, ik heb redsn0w gedownload, samen met de 4.3.3 firmware. Tijdens de handelingen met redsn0w lijkt alles goed te gaan, maar uiteindelijk, na het installeren van de firmware blijft de Iphone4 op 4.3.1 draaien en heb ik al mijn apps, instellingen etc nog, alsof er dus niets gebeurd is. Hoe kan dit? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb je wel een upgrade met iTunes gedaan?
redsn0w doet dit niet zelf. |
|
|||
|
|||
Dus jij zegt, eerst updaten met iTunes, zodat hij de nieuwste versie heeft. Daarna met redsn0w de firmware laden om hem te jailbreaken en te unlocken?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
werkt volgens mij bij iedere JB zo, eerst updaten, dan JB' en met redsn0w, jailbreakme oid Eventueel zijn er wel Custom ISPW's te downloaden als je je Baseband wil behouden
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 update naar iOS 4.3.2 blijft mislukken | Snoepzak | Archief | 3 | 26-04-11 21:00 |
Toch maar terug naar de iphone! | dedafmonteur | Archief | 5 | 30-12-10 20:40 |
Iphone 3Gs blijft hangen in het midden van update naar 4.0.2 | swakes | iPhone algemeen | 0 | 03-09-10 01:21 |
update succesvol naar 3.0 maar... | marcelleke | Archief | 5 | 01-07-09 18:00 |
|
|