iPhone vast in "nood oproepen" scherm discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iPhone 3GS. Ik had 4.0.1 gejailbraked en unlocked... ik ging naar iTunes en upgrade naar 4.3.3. Ik wil em jailbreaken met jailbreakeme.com ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone vast in "nood oproepen" scherm
Ik heb een iPhone 3GS.
Ik had 4.0.1 gejailbraked en unlocked... ik ging naar iTunes en upgrade naar 4.3.3. Ik wil em jailbreaken met jailbreakeme.com maar tijdens het instaleren van Cydia verdwijnt het icoontje van Cydia die geïnstalleerd word. Mijn iPhone deed al een tijdje raar want kon ook niet meer synchroniseren met iTunes. dus dacht, er is iets mis dus ik druk in iTunes op "Herstellen" Dat was een beetje dom want daarna vraagt hij in dat begin scherm voor nood oproepen of je een geschikte simkaart wilt plaatsen... Ik heb mijn iPhone 3gs in Londen gekocht met een SIM lock op het O2 netwerk van Engeland. Hij wil dus een sim kaartje van een O2 netwerk wat ik niet heb. Ik weet wel wat over Jailbreaken maar niet geweldig veel. Ik krijg hem wel in DFU mode maar zou niet weten hoe ik er een andere firmware op krijg (als dat überhaupt nog kan) want weet niet of zijn basband verandert is na 4.3.3 ik hoop het niet Iemand enig idee of ik dit probleem op kan lossen ? Gr, Ben |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
activeer hem eens via redsnow.
dan kan je kijken welke baseband je hebt. en als je de ipad baseband moet installeren of niet. ik vermoed vanwel. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: "oude" iPhone syncen met "nieuwe" iTunes: appdata behouden? | SpiritMuse | iTunes | 5 | 27-06-11 22:00 |
Italiaanse Iphone 3gs blijft in "emergency call" scherm | Theunis | iPhone algemeen | 8 | 25-07-10 14:48 |
Iphone loopt vast bij"slide to unlock" | aer0101 | Unlock [archief] | 1 | 02-04-08 09:31 |
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" | SuperDutch | iPhone algemeen | 11 | 07-01-08 15:13 |
iPhone vast in "connect to itunes" | Arcadium | Archief | 2 | 12-10-07 02:35 |
|
|