reset tijdens bellen discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn iphone 3gs geupdate naar 4.3.3, en daarn jailbreak. Mijn telefoon kan dus niet meer langer bellen dan een minuut of 2-3. Nu ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
reset tijdens bellen
Ik heb mijn iphone 3gs geupdate naar 4.3.3, en daarn jailbreak.
Mijn telefoon kan dus niet meer langer bellen dan een minuut of 2-3. Nu lees ik dat dit veel mensen hebben, maar lees nerges duidelijk een oplossing, heb al multitasking uitgezet met itoggle, maar hij reset nog steeds. Wie kan me zeggen welke oplossing er is (liever geen restore, is veel werk) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heeft niemand een oplossign is super irritant, kan dus niet meer fatsoenlijk bellen,
veel gelezen maar nergens een echte oplossing, wordt er gek van! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Tijdens bellen IOS4 crash - complete reset! | MCNO | iPhone algemeen | 404 | 14-12-11 10:27 |
na update 4.3.3 , spontane reset tijdens n gesprek na 1,5 minut | fredvstar | iPhone algemeen | 2 | 30-05-11 15:48 |
Tijdens bellen per ongeluk iemand anders bellen | escobarro | iPhone algemeen | 17 | 01-11-10 12:39 |
Iphone blijft hangen tijdens de reset. | rachelbrugs | Archief | 1 | 23-02-10 19:41 |
|
|