Nieuwe Iphone 4 activeren discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Mensen, Is er een mogelijkheid om een nieuwe iphone4 te activeren zonder naar fw4.3.4 te gaan? Het gaat om een Nederlands toestel van t-mobile. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Nieuwe Iphone 4 activeren
Hallo Mensen,
Is er een mogelijkheid om een nieuwe iphone4 te activeren zonder naar fw4.3.4 te gaan? Het gaat om een Nederlands toestel van t-mobile. Want als ik het goed lees hier op het forum zal hij bij het activeren automatisch naar de nieuwste versie gaan.Dit wil ik natuurlijk niet Alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je moet geen nieuwe firmware installeren wanneer je het toestel activeert. Volgens mij is dat niet vereist.
|
||||
|
||||
Als ik het goed begrepen heb en uit ervaring met mijn 3gs gaat dit gewoon automatisch en zonder te vragen.( ook als automatisch updaten uitstaat )
Vandaar ook mijn vraag |
|
||||
|
||||
Gaat nooit automatisch hoor. Ze geven wel aan dat er een update is maar je hoeft hem niet aan te klikken.
|
|
|||
|
|||
iTunes vraagt altijd of je wilt updaten. Dus dat kun je gewoon wegdrukken (annuleren).
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
nieuwe iphone uit usa activeren | ruud47 | Koopinformatie USA | 1 | 15-05-11 19:16 |
Nieuwe IPhone 4 met hi micro sim activeren? | marcelvunen | Archief | 3 | 23-09-10 22:15 |
Nieuwe iPhone 4 - kan niet activeren | scitomedia | iPhone algemeen | 13 | 25-07-10 00:42 |
Activeren van een nieuwe Iphone | Marccus | Archief | 4 | 24-05-08 10:59 |
nieuwe methode iphone activeren makkelijk en heel snel | sabatie | Unlock [archief] | 22 | 15-12-07 09:37 |
|
|