Jailbreak iPad 2 vanuit 4.3 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Een maatje van mij heeft een iPad2 die op 4.3 draait. We wille deze ipad jailbreake, deze wordt niet ondersteund door jailbreakme.com Updaten naar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Jailbreak iPad 2 vanuit 4.3
Hallo,
Een maatje van mij heeft een iPad2 die op 4.3 draait. We wille deze ipad jailbreake, deze wordt niet ondersteund door jailbreakme.com Updaten naar 4.3.4 is geen optie omdat deze niet te jailbreaken is. Ik vroeg me af hoe we deze iPad op 4.3.3 kunnen krijgen. Deze wordt immers niet meer gesignt door Apple en we hebben geen 'blobs' om 4.3.3 Ik hoop dat mijn verhaal voor jullie duidelijk is zodat we deze iPad kunnen jailbreaken. Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dat kan niet.
Je zult moeten wachten op een JB voor 4.3 of 4.3.4...
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto: Foto's uploaden vanuit iPad | Lancia | Muziek, foto & video | 0 | 07-07-11 10:20 |
Windows: Streamen naar iPad vanuit itunes | arcovandermeij | iTunes | 0 | 10-03-11 20:18 |
Ipad verzenden vanuit Amerika | lollypop | Koopinformatie USA | 1 | 04-03-11 10:01 |
ipad vanuit VS via ierland naar NL | Merlin | iPad algemeen | 0 | 21-06-10 15:43 |
|
|