Geen contact met m'n mac of Itunes discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi iedereen, die me misschien kan helpen. Ik zit met een probleempje met m'n Iphone 4, want toen ik hem vandaag na de vakantie aan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Geen contact met m'n mac of Itunes
Hi iedereen, die me misschien kan helpen. Ik zit met een probleempje met m'n Iphone 4, want toen ik hem vandaag na de vakantie aan de computer linkte, wilde deze hem niet herkennen.
Hij doet helemaal niks, hij laad zelfs niet op via m'n mac. Iemand die me hiermee kan helpen? Algedaan: - Itunes geupdate en opnieuw opgestart - Iphone in DFU mode gezet en toen geprobeert te herstellen, maar hij blijft hetzelfde zoals hij was. Héél vreemd! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen contact met Itunes sinds Cydia | GlennP | Jailbreak apps en thema's | 1 | 24-09-10 21:21 |
iPhone maakt niet direct contact met iTunes | JW75 | iTunes | 12 | 29-06-10 09:42 |
Windows: geen contact met itunes | leon-44# | iTunes | 8 | 01-10-09 16:23 |
Contact Images met Google Contact Sync | cloverfield | iTunes | 1 | 30-08-09 22:56 |
geen contact met Proximus | White007 | Archief | 2 | 17-08-08 09:21 |
|
|