Iphone usb-probleem na jailbreak discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi! Ik heb mijn Iphone-4 gejailbreakt en een app. gedownload ; USB-drive. Nu is het niet meer mogelijk om verbinding te maken met Itunes, wanneer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone usb-probleem na jailbreak
Hoi!
Ik heb mijn Iphone-4 gejailbreakt en een app. gedownload ; USB-drive. Nu is het niet meer mogelijk om verbinding te maken met Itunes, wanneer ik de app. verwijder kan ik geen verbinding maken met de computer, wel kan ik gewoon via de stopcontact mijn toestel opladen. Zodra ik weer de app. installeer is het weer mogelijk om mijn iphone via het usb-kabeltje op te laden, maar verbinding maken met Itunes wilt gewoon niet meer lukken. Ik heb itunes al een keer verwijdert en weer gedownload, maar dit mocht helaas niet baten. Help??? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik heb het al opgelost! USB-drive stond op Drive Only. Ik heb het op default gezet, en nu werkt het weer!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone 3gs wil niet meer aansluiten op pc. usb probleem? | aabullets | iPhone algemeen | 0 | 23-03-10 14:05 |
USB Probleem | De Generaal | iPhone algemeen | 2 | 27-09-09 13:30 |
usb probleem met de Iphone | RNMC | iPhone algemeen | 6 | 18-01-09 11:17 |
Usb probleem | BP65 | iPhone algemeen | 8 | 24-08-08 23:26 |
|
|