3g na update via Itunes niet meer te jailbreaken discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Onlanks probeerde ik mijn Iphone3g te jailbreaken helaas lukte dit niet. De versie die ik erop heb staan is 4.2.1. Wie kan mij hierbij helpen? ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
3g na update via Itunes niet meer te jailbreaken
Onlanks probeerde ik mijn Iphone3g te jailbreaken helaas lukte dit niet.
De versie die ik erop heb staan is 4.2.1. Wie kan mij hierbij helpen? of informatie geven waarom het niet lukt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
@robcremer
gebruik je wel reds0w 0.9.6.b4 voor het jailbreaken van 4.2.1 ?? greenpois0n werkt namelijk niet met de 3g grtz flea ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 30 augustus 2011 om 19:38 ---------- @papano gebruik je greenpois0n ?? grtz flea |
|
|||
|
|||
Ik heb idd redsbow gebruikt.
Ik kan hem jailbreaken maar met opstarten blijft hij hangen bij het apple logo. Hierna moet ik een reboot doen anders is er niks met de iPhone te doen. |
|
|||
|
|||
ja, maar heb je versie 0.9.6b4 gebruikt ?
|
|
|||
|
|||
Niet dat ik weet...
Kun je mij adres gevend waar ik het kan downloaden ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 30 augustus 2011 om 21:11 ---------- Ik heb het nog ff opgezocht en heb die toch gebruikt ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 30 augustus 2011 om 21:43 ---------- Is het mogelijk dat het volgende probleem bij mij van kracht is? Momenteel is er nog geen unlock mogelijk voor iDevices die door middel van een update via iTunes op firmware 4.2 zijn terechtgekomen. Daarbij is de baseband namelijk geüpdate en de huidige basebands zijn nog niet te unlocken! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: iPhone 3G niet te jailbreaken meer? | iDavid | Jailbreak | 3 | 09-05-11 14:25 |
iPhone: na Nieuwe update (3.0.1.) wil hij niet meer jailbreaken | martijnheijmans | Jailbreak | 8 | 09-08-09 14:24 |
Update Itunes,daarna kan ik niet meer syncen. | djtcc | iTunes | 1 | 23-03-09 00:07 |
Na Update via itunes kom ik er niet meer in!? | jogogo | Archief | 1 | 01-01-08 03:24 |
|
|