Microfoon op Touch 2e gen met jailbreak. discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Misschien kan iemand mij helpen, ik ben al een poosje bezig met het proberen aan te sluiten van een microfoon. Diverse uitvoeringen gebruikt maar de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Microfoon op Touch 2e gen met jailbreak.
Misschien kan iemand mij helpen, ik ben al een poosje bezig met het proberen aan te sluiten van een microfoon.
Diverse uitvoeringen gebruikt maar de ipod zegt sluit een microfoon aan ook al zit er een aangesloten. Mijn dochter zit in de US voor een jaar highschool en ik zou graag via Skype met haar praten. Chatten gaat wel maar nu nog geluid..... Alvast bedankt Groet, Remco. Ipod Touch 2e generatie met jailbreak firmwareversie:: 4.2.1 |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Navigon: Navigon Selekt met iPod touch 1e gen. | RoMYl | iPhone Navigatie | 2 | 14-05-11 09:58 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle 3e/4e gen iDevices met iOS4.0-4.1 met Limera1n - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 905 | 19-12-10 22:40 |
iPhone: Iemand ervaring met upgrade van 1.1.3 naar 3.1.2 bij Iphone 1e gen met jailbreak | garfield65 | Jailbreak | 2 | 29-12-09 22:47 |
iPod touch: iPod Touch 2nd Gen. 2.2.1 JAILBREAK | Deang | Jailbreak | 21 | 19-06-09 23:07 |
|
|